<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Blå...

søndag den 25. marts 2012

Blå...

Jeg er helt tosset med de blå nuancer for tiden.
Strikketøj, stofindkøb, blomster og tøj er blåt og blåligt,
måske er det en terapeutisk ting i en hektisk tid?

En lille blå og grå kjole er netop færdig monteret,
strikket i yndlingsgarnet Geilsk bomuld og uld.

Knapper i en rest blå Liberty Pepper

Den blev en kende for stor, så den har fået en tur på 40 grader i maskinen.
Garnet strikker nemlig ikke bare smukt op,
det filter også på en ikke helt almindelig måde.
Det bliver tæt og stabilt,
og krymper ikke særlig meget.

Opskriften er fra bogen "Blød begyndelse",
som er en af mine yndlings babystrikke bøger.
Der kommer helt sikkert flere modeller i størrelse ganske småt,
nu hvor babystrik kan blande sig med tumlingestrik.

Hav en dejlig dag

2 kommentarer:

Klokken 25. marts 2012 kl. 14.32 , Blogger Bokkes sagde ...

Hvor er den bare super fin!

 
Klokken 25. marts 2012 kl. 20.56 , Blogger kundskabogkaos sagde ...

Hvór er det bare nogle smukke farver, jeg forstår godt din forelskelse!
Jeg sidder her og tænke " Hun kunne lære mig at strikk". Jeg vil så gerne være god til at strikke, kan ikke længere "nøjes" med at hækle!
Jg håber du vil komme forbi engang og hjælpe med mine strikke-dilemmaer! :D

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start