<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Loppemarked - sæt X

lørdag den 23. juni 2012

Loppemarked - sæt X


De næste weekender står på grundig oprydning herhjemme.
Vi skal gøre plads til lillebror (og os selv), og derfor går vi nu ukritisk igennem både kælder, tøjskabe og (gisp)
mit
KREAGULD!

Sæt et stort
X
i kalenderen d. 15 juli

Hvor du kan finde mig på Lyngby loppetorv
fra 8-14.

Hos mig vil du bl.a. kunne finde:

Retro stoffer
Liberty stoffer
Masser af garn i små og store partier
- herunder både øko bomuld, Isager og Mulberry silke
Strikke og Hæklebøger

Katvig tøj - nyt med mærke
Katvig tøj mere og mindre brugt
Lækre sager fra bl.a. Day og Malene Birger
En kaninpels og en læderjakke
... og meget meget andet til en rigtig god pris!

Husk at præsentere dig, hvis du kigger forbi,
jeg er hende med den tykke mave og fannypack ;)

Håber, vi ses!

Obs: der bliver desværre ikke noget salg via bloggen forud for markedet, men det kan være, at jeg laver en opsamling efter, hvis der bliver noget tilbage.



 

8 kommentarer:

Klokken 23. juni 2012 kl. 13.52 , Blogger Helle sagde ...

hvor i lyngby er det ? vej navn ...

måske kommer jeg forbi jeg bor i bagsværd så det er nabo byen til lyngby :)

 
Klokken 23. juni 2012 kl. 13.56 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er på torvet ved centeret. Du skal være meget velkommen, jeg har lagt billet ind på godt vejr:)

 
Klokken 23. juni 2012 kl. 14.49 , Blogger englen sagde ...

Øv at man bor i det regnfulde jylland.:(

 
Klokken 23. juni 2012 kl. 16.24 , Blogger Julie Søndergaard sagde ...

Hm torvet ved centeret, altså parkeringspladsen eller?

Kh :-)

 
Klokken 23. juni 2012 kl. 22.27 , Blogger Gitte sagde ...

Øv, der er jegbikke hjemme, bor ellers lige om hjørnet og ville bestemt gerne kigge på dine fine ting!

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 17.56 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er på parkeringspladsen overfor. Der er marked hver søndag hele sommeren:)

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 17.57 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja øv! Men det kan være, at der kommer nogle rester til salg på bloggen:)

 
Klokken 30. juni 2012 kl. 20.42 , Blogger Julie Søndergaard sagde ...

Fedt! Hvad koster det at få stand og hvem skal man kontakte? :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start