<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Ihh, hvor jeg glæder mig!

tirsdag den 11. september 2012

Ihh, hvor jeg glæder mig!


Det er ikke kun lillebrors ankomst,
som jeg glæder mig til...
(selvom det efterhånden tager 1. pladsen over dem alle)

Jeg glæder mig også som et lille barn til den mest fantastiske barselsgave,
som min mor har foræret os.
Den er netop afsendt fra USA, og jeg kan slet ikke vente,
til den lander i min postkasse!

Nichol Brinkman laver de skønneste, mest finurlige væsner,
som laves efter billeder af dig og din familie,
og med et tema, som man selv kan vælge...

Uroen på billedet er ikke vores, men et eksempel på Nichol's skønne univers,
og hvordan hun kombinerer fantasi med virkelighed.


Lillebrors uro er inspireret af hayao miyazaki's helt vidunderlige Totoro,
som både manden og jeg er stor fan af.
Jeg har hverken set billeder af proces eller det færdige resultat,
så det er virkelig spændende, hvordan hun har valgt at portrættere os og ikke mindst lillebror.



Der har bare været så god kommunikation undervejs,
og Nichol har spurgt ind til alle detaljer,
som hun har skulle bruge for at lave uroen.

NØJ, hvor jeg glæder mig til at have den i hænderne :D

... Meget sjovt, så var mit allerførste indlæg om Totoro i en hæklet version,
du kan se det lige her (klik klik)

Jeg viser NATURLIGVIS frem,
lige så snart den er ankommet!

Hav en dejlig aften:)

2 kommentarer:

Klokken 11. september 2012 kl. 19.17 , Blogger Christina sagde ...

Det er ret sejt. Jeg glæder mig til at se jeres personlige uro.

 
Klokken 11. september 2012 kl. 20.09 , Blogger Anja Krull sagde ...

Det lyder rigtig spændende, jeg glæder mig også til at du viser uroen frem :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start