<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Ny nostalgi

tirsdag den 20. november 2012

Ny nostalgi


I år er den første af mange juleaftner, vi skal holde her i vores hjem.
Første år, hvor planlægningen starter i god tid, hvor juletræet skal stå d. 01, og hvor jeg virkelig virkelig barneglæder mig til at skabe stemning og duft af jul i hjemmet.

Vi starter helt forfra med alt, hvad der hedder traditioner. Nye minder skal skabes fra bunden, og det er ret så spændende synes jeg. Julen er børnenes fest, men så sandelig også min! :)
(julesangene kører allerede på repeat inde i mit hoved)

Julepynt starter vi også forfra med, for 'arvesølvet' ligger hos vores forældre hver især.
Imerco har i denne uge tilbud på Holmegaards fine glaspynt, som er noget af det eneste nye, jeg har investeret i i år.
6 styks for 100 kr, spar 500 kr
Ja tak!

 De fine ornamenter skal pynte sammen med Georg Jensen


 De har hængt i min mormors hjem i mange december måneder, og nu hvor hun ikke er hos os mere, skal de hænge i mit.
Jeg synes, de er utrolig smukke, og sammen med ny glas og hjemmegjort, passer de fint ind i en moderne jul.

10 dage til 01 december

Glæder du dig lige så meget som mig? 
  


10 kommentarer:

Klokken 20. november 2012 kl. 11.53 , Anonymous Maria sagde ...

Uhh, det lyder hyggeligt med nye juletraditioner :)

Vi har en lille konkurrence på Colourfull Ink, hvor du kan finde rødstribede papirsugerør – de kunne godt være fine til jul :)

Se Konkurrencen her:
http://colourfull-ink.com/2012/11/16/vind-sugeror-fra-fabel-a/

 
Klokken 20. november 2012 kl. 12.22 , Blogger NostalgiBolig sagde ...

Om jeg glæder mig?! JA! Har virkelig kriblen i fingrene og svært ved at vente med at slå mig løs. Her spiller julemusikken deruda' og årets decemberplan blev lavet tilbage i august. Jeg elsker julen!

God dag!

 
Klokken 20. november 2012 kl. 13.35 , Blogger Lines sagde ...

Jeg er også langsomt ved at komme i julestemning.
tror der skal jule i weekenden.
- det fine glaspynt du viser er det ikke fra Holmegaard?
Synes ikke jeg kan finde tilbudet i Imerco reklamen - mon det er der du har set det?
Tror nemlig også de skal pynte hjemme hos mig :)

 
Klokken 20. november 2012 kl. 13.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Jo det er da Line. Jeg har vist fået Kähler på hjernen efter at have skrevet ønskeseddel...!
Jeg kan ikke lige finde tilbuddet i avisen på nettet, men det er på forsiden af denne uges avis (ikke julekataloget).
De er så fine! :)

 
Klokken 20. november 2012 kl. 13.48 , Blogger Cecilie sagde ...

Hvis ikke manden ville blive vanvittig af mig, stod den også på julemusik out-loud og julefilm til den store guldmedalje! Helst de der sød-suppe-julemanden-kommer film:)

 
Klokken 20. november 2012 kl. 14.00 , Anonymous Kahr Kreation sagde ...

Det er bare så hyggeligt at holde jul i sit eget hjem og skabe sine egne juletraditioner. Og så er tilbud på julepynt meget kærkommen :-)
Kh Line

 
Klokken 20. november 2012 kl. 14.29 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Jeg glæder mig rigtigt meget! Og de ophæng er så fine, var heldig at få dem sidste år op til jul og glæder mig til at finde dem frem igen. Blev overrasket over hvor store de egentlig er sidste år :)

 
Klokken 20. november 2012 kl. 20.54 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Glæder mig også rigtig meget er dog ikke klar til at skulle holde jul hjemme endnu

 
Klokken 21. november 2012 kl. 19.32 , Blogger Lines sagde ...

Jeg sprang afsted da jeg fik fri og fandt dem.
Tak for inspiration!!!
- man kan nemt få Käler på hjernen!!!

 
Klokken 22. november 2012 kl. 20.32 , Blogger Frk. TingelTangel sagde ...

Ka'tjing! TAK for tippet :-)
-jeg var så heldig at få dem sidste år, hvor de blev brugt i den hjemmelavede adventskrans - tror, nej ved at jeg bare MÅ have fat på nogle flere - alletiders som adventsgave til mnig fra manden min... ikke at vi har aftalt at vi skal give hinanden adventsgave, men det har jeg netop besluttet nu hvor jeg har fået nys om det gode tilbud!
KH. Louise

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start