<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Ny stil - nyt liv?

lørdag den 10. november 2012

Ny stil - nyt liv?


Det er måske kommet nogen for øje, at der er kommet ny stil på bloggen?

Jeg har rodet frem og tilbage de sidste par dage, prøvet forskellige temaer, stilarter og sammensætninger, og nu tror jeg, jeg er ved at lande på noget, som får lov at blive.
Jeg har mange hængepartier i forhold til bloggen, men jeg har så småt arbejdet mig igennem en lang række af punkterne.

***

Free Patterns:
Der er kommet nye links til alle mine opskrifter. Du finder dem under Free Patterns, hvor du skal klikke på teksten under billedet. De er alle blevet flyttet over i Dropbox, som skulle fungere:)
Oplever du stadig problemer, så smid lige en kommentar på indlægget her!

Instagram:
Du kan nu også følge med på Instagram ved at klikke på knappen til højre. Jeg har ikke helt fundet fidusen ved den form for deling endnu, og jeg må indrømme, at jeg primært bruger den som fotoapp, men måske tager det om sig på et tidspunkt.
Jeg hedder cecilieldb, hvis du vil kigge med.

***

Der skal vist ikke megen grundkursus i psykologi til at kæde mit pludseligt opståede behov for minimalisme hist og her til det kaos, som fortsat regerer i vores liv.
Virgil er stadig et sted midt imellem, og jeg har efterhånden mistet overblikket over, hvad det er vi har i vente for den lille mand.

I mandags var han til behandling med beskeden om, at nakken er låst igen, og det var virkelig en mavepuster for os begge, som egentlig synes, at der havde været fremgang i dagene før.
Det er tydeligt, at han er hæmmet i sine bevægelser, og hvor må det være svært for sådan en lille størrelse. Konstant hold i nakken - øv!
 Nu holder jeg vejret til det bliver mandag igen, og håber på, at der er fremgang!

***
Nå, men tilbage til det nye design...
Hvad synes du om det?

Hav en dejlig weekend:)

12 kommentarer:

Klokken 10. november 2012 kl. 09.39 , Blogger Junette sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide din header!
Men den lyserøde farve som er brugt til teksten ude til højre er meget svær at læse. Den er lidt for lys.

 
Klokken 10. november 2012 kl. 09.42 , Blogger Natazcha - Artsy Fartsy sagde ...

Det ser skide godt ud!

 
Klokken 10. november 2012 kl. 11.09 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du er SÅ sej, Cecilie. Tænk at være i besiddelse af sådan et overskud med de udfordringer, du er udsat for.
Godt gået, siger jeg bare.
Flot nyt.
Kh. Lene.

 
Klokken 10. november 2012 kl. 15.11 , Blogger Kathrine sagde ...

Det er rigtig fint. Når vi engang får leveret vores imac (host host apple!) vil jeg også rydde op!

God bedring med lille virgil.

Og så vil jeg fluks finde dig på insta ( jeg hedder kathrinempedersen)

Kh

 
Klokken 11. november 2012 kl. 08.50 , Blogger Anita sagde ...

Hvor er det nye design lækkert at se på. Er så forelsket i den header:-)
kh Anita

 
Klokken 11. november 2012 kl. 10.23 , Blogger Anne-Mette Iversen Hartvig Bach Lauritsen sagde ...

Det ser skønt og roligt ud....men hvor finder du det henne? jeg er ikke ret godt til teknik men...håber på lidt hjælp midt i alt jeres kaos...god bedring til jeres dreng..........har selv end reng som kom til versen ved kejsersnit men havde ligget forkert og var også låst i nakken og vi gennemgik 12 behandlinger har en massør virkelig dygtig og han fylder 2 år 1-1-13 siden hanvar 1 år har vi intet mærket på ham ( han en vildbasse)
MVH
Anne-Mette
Den glade bondekone.blogspot.com

 
Klokken 11. november 2012 kl. 10.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg er helt enig, tak for dit input. Af en eller anden grund kan jeg ikke ændre den, selvom jeg vælger en mørkere farve. Måske er et blogger, der driller!?

 
Klokken 11. november 2012 kl. 10.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:=)

 
Klokken 11. november 2012 kl. 10.56 , Blogger Cecilie sagde ...

Åh, du er sød Lene! Det er nok nærmere de mange timer bundet til sofaen, der syner, og ikke overskud - men tak:)
Kh

 
Klokken 11. november 2012 kl. 10.57 , Blogger Cecilie sagde ...

Heldige dig med Apple - misundelse herfra! :)
Kh

 
Klokken 11. november 2012 kl. 10.58 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Anita - jeg er også blevet ret vild med det!
Kh

 
Klokken 11. november 2012 kl. 11.52 , Blogger Cecilie sagde ...

Ro var lige præcis det, jeg gik efter, så jeg er glad for, at det skinner igennem! :)
Det er faktisk ikke så svært - jeg har 'bare' leget lidt rundt i skabelon designeren under Layout. Her er nogen af de ting, som jeg har gjort;
Skabelon: Vandmærke
Fjernet baggrundsbilledet - baggrundsfarve hvid
Indstillet alle ramme farver til hvid
Udskiftet header

Headeren er faktisk bare lavet i paint. En figur med tekst i, og bagefter har jeg redigeret størrelsen i Xnview - et gratis billedredigeringsprogram.

Det er bare at prøve sig frem:)

Kh C

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start