<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jul på budget #6 stjerneremse - diy!

søndag den 16. december 2012

Jul på budget #6 stjerneremse - diy!


Her er en af mine yndlings jul-på-budget idéer, 
som får lov at hænge længe efter jul.

Flettestjerner på række, som en moderne juleremse,
sat op på væggen med dobbeltklæbende tape.
Nemmere kan det vist ikke være:)

***

Du skal bruge

 
* Papir af forskellige materialer; tapet, maskingtape o.lign.
* Lineal
* Blyant
* Saks
* Dobbeltklæbende tape

Sådan gør du:

* Fold en masse stjerner i forskellige størrelser, men undlad at lave spidser på den ene side, så de kan hænge fladt på væggen. Du kan finde vejledning til stjerner hos Julie, og tips til stjerner af maskingtape hos Heidi. 
* Hæng stjernerne op enten lodret eller vandret.

Stjernene på øverste billede er lavet af (nedefra og op):
- Tapet 6 cm bred
- Målebånd fra Ikea (jeg opfordrer ikke til rov) 
- Flettestrimler i genbrugspapir fra Grafical.dk
- Magasin 2 cm bred
- Masking tape
- Gavebånd, sølv 7,5 mm

FÆRDIG!

 
Samlet pris for en stjerneremse:
kr: 0

Tips: Når du nu er igang med at lave en hel stjernefabrik, kan du jo passende lave et par ekstra til gavemærker:


God fornøjelse!
Det med småt:
Alle billeder og tekst tilhører mig, og må ikke gengives uden min skriftlige tilladelse.
Den angivede pris afspejler mine tillægsudgifter, og kan derfor ikke anses for prisen for de samlede omkostninger ved at lave projektet.
Hvis du benytter min diy, bliver jeg meget glad, hvis du linker tilbage til mig.

5 kommentarer:

Klokken 16. december 2012 kl. 13.47 , Blogger Mullerier sagde ...

Hvor er det en sjov idé! Tror jeg skal på rov i IKEA inden jul ;-)

 
Klokken 16. december 2012 kl. 14.53 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Det er godt at du har folk til at gå på rov for dig ;-)
Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle strimler selv, men kan ikke helt gennemskue hvad længden skal være i forhold til bredden. Er der en formel, eller er det bare at prøve sig frem?

 
Klokken 16. december 2012 kl. 15.47 , Blogger A + K = ♥ sagde ...

Hvor ser det bare fint ud (:

- Kit

 
Klokken 16. december 2012 kl. 17.55 , Blogger PUK sagde ...

Så flot!

 
Klokken 17. december 2012 kl. 08.20 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Fedt!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start