<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vind en skøn trække-elefant fra Hoppeloppe

tirsdag den 1. januar 2013

Vind en skøn trække-elefant fra Hoppeloppe


Hoppeloppe.dk er en af mine yndlingsnetbutikker.
De har lige præcis de mærker, som vi foretrækker, og derudover leverer de lynhurtigt,
hvilket jo er en fordel, når vejret pludselig skifter om...
(eller shoppelysten melder sig uventet)

Jeg har altid fået rigtig god service, når jeg har haft spørgsmål til størrelser, eller hvis jeg har skulle ombytte noget - og så er det altså bare ualmindelig praktisk,
at man kan betale med børnepengene, når vintertøjet skal købes i august!

Hoppeloppe har også en fysisk butik i Silkeborg.
Vi er desværre langt derfra, men jeg er sikker på,
at det er en rigtig hyggelig forretning at komme i.

Hoppeloppe har lagt en rigtig lækker gave i fødselsdagspuljen;

En trække-elefant fra Sebra i valgfri farve


***

Reglerne for deltagelse er, som de plejer at være:
1 lod: Læg en kommentar (husk emailadresse, hvis du ikke har en blog)
1 lod: Hvis du følger med her på bloggen (jeg vil nemlig gerne forkæle mine læsere:)
1 lod: del, del, del på blog eller facebook
Sidste chance for at smide 1, 2 eller 3 lodder i puljen er:
Søndag d.  06 januar kl. 15.00

Held og lykke :o)

Det med småt:
For at kunne deltage i konkurrencen, skal du opgive dine kontaktoplysninger. Det vil sige, at hvis du ikke har en blog med din emailadresse på, skal du skrive den sammen med din kommentar på indlægget. 
Du har selv ansvar for at holde øje med, om det er dig, der har vundet, og hører jeg ikke fra dig inden 24 timer,
går præmien til anden side.
Tak fordi du deltager:)   

95 kommentarer:

Klokken 1. januar 2013 kl. 09.36 , Blogger Louise sagde ...

Så fin give away, be om 2 lodder. min mail er arnenstrom@hotmail.com også selv om jeg ikke har en mail.

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 09.49 , Blogger Simone sagde ...

Rigtig fin give away, jeg er med på 2 lodder :)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 10.18 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg deltager gerne med 2 lodder :)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 10.28 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Jeg deltager også med 2 lodder.. Tillykke med fødselsdagen og godt nytår :-)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 10.44 , Blogger ByFonna sagde ...

Superfin give away. Jeg er med på 3 lodder og drømmer om at vinde den i blå:-)
Godt nytår.
Kh Jonna

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 10.47 , Anonymous Anonym sagde ...

Nårh en sød elefant. Deltager med 1 lod. KH Susanne sukate.srl@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 10.53 , Blogger Gitte sagde ...

Den elefant vil min snart toårige datter helt sikkert gerne lege med:-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og håber på held på lodtrækningsdagen, hvor jeg også har fødselsdag...

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 10.55 , Blogger Lykke Thomsen sagde ...

Den jeg da gerne deltage i. roar2@live.dk
Jeg deltager med et lod.

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 11.10 , Blogger Sarah sagde ...

To lodder til mig, så håber jeg jeg er heldig.
...og det kan da godt være jeg deler lidt alligevel - blogkarma, you know;0)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 11.50 , Blogger Malene sagde ...

Jeg prøver med to lodder.

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 11.51 , Anonymous Alice sagde ...

et lod til mig tak. Sikke dog en sød elefant - den kender jeg flere små piger der vil blive glade for at få. alicekongsloev@hotmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 11.56 , Blogger Camilla sagde ...

Sikke en gave, jeg kender lige en der kunne bruge sådan en elefant.
Jeg deltager med 2 lodder :)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 12.11 , Blogger Ria-K. sagde ...

Så dejlig en gave at kunne give videre, deltager med 3 lodder :)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 12.21 , Blogger Barbara sagde ...

Kender en skøn lille pige som vil blive glad for den! Fruobenhaupt@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 12.24 , Blogger Linsens sagde ...

Den er skøn, min søn skal da lege lille Per med den;-)
3 lodder til mig: linsensprojekter@gmail.com!
kh Line

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 12.44 , Blogger stjernegoide sagde ...

Nupper 2 lodder :o)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 12.52 , Blogger Mai sagde ...

2 lodder herfra :-)
Kh Mai
maiodgaard@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 13.01 , Blogger Nørkle Tøserne sagde ...

Uh... Sådan en lilla en vil prinsessen elske at trække rundt med. 2 lodder.
Mvh Rikke

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 13.06 , Blogger Ida sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :-)

idapersson84@hotmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 13.10 , Blogger Gitte Luna sagde ...

3 lodder til mig tak ;-)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 13.20 , Anonymous Anonym sagde ...

To lodder til mig :)

miatoft333@hotmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 13.25 , Blogger Jytte sagde ...

Jeg vil gerne deltage med to lodder :)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 13.33 , Blogger Trine / Kvalitid sagde ...

Jeg prøver lykken med to lodder :-)

Trine - kvalitid.blogspot.dk

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 14.55 , Blogger Merete sagde ...

De er SÅ søde, de elefanter. Deltager med 2 lodder.
merete-d-h@hotmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 15.08 , Blogger Margit sagde ...

Helt klart 3 lodder - ønsker mig brændende sådan en til vores lille dreng som kom til verden november 2012. :)
VH Margit
margit.rosenaa@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 15.21 , Blogger Pia Zastrow sagde ...

Den er så fin!!

Deltager med 2 lodder

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 15.24 , Blogger Christina sagde ...

Sikke e fin elefant. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 15.46 , Blogger Mette sagde ...

Tillykke. Jeg er på med 2 lodder og krydser fingre for nytår held til mig:-D mettemoller63@yahoo.dk

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 16.45 , Blogger Marie sagde ...

Tillykke :-) jeg vil gerne være med på to lodder. Mvh Marie. marieharbeck@hotmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 17.07 , Blogger Lene sagde ...

Den er simpelthen for skøn - den vil passe godt ind på min datters nye værelse :)
Så jeg deltager med 2 lodder :)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 17.36 , Anonymous Anonym sagde ...

Hvis du nogensinde kommer på Silkeborgkanten, må du besøge butikken. Den er bare for lækker. Jeg kaster lige 2 lodder i puljen.

Godt nytår,
Lisbeth

skovgaard.anders@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 18.28 , Blogger Line Jepsen sagde ...

Jeg prøver lykken og deltager med 2 lodder :)
Line

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 18.48 , Blogger Frk. Riis sagde ...

Hvor er den flot !

Jeg deltager med to lodder.

Kh Mie

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 19.07 , Blogger Menneskebarnet sagde ...

2 lodder :)

Kh ditte

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 19.20 , Blogger Betina sagde ...

Deltager med 3 lodder
Betina.johnsen@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 19.21 , Blogger Merete sagde ...

Så er der linket, kommenteret og fast læser er jeg allerede ...
3 lodder i puljen ... måske til det lille julebarn vi fik i familien 1.juledag ;0)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 19.44 , Blogger Unknown sagde ...

Superfin elefant, jeg deltager med 2 lodder :-)
juliejensen@mail.dk

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 19.46 , Blogger Sofie (Hyggefabrikken) sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder :)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 19.46 , Blogger Tanja's Verden sagde ...

Den vil jeg gerne vinde. Jeg snupper 2 lodder.
liliestjerne@msn.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 19.50 , Anonymous Nynne sagde ...

Vil gerne deltage med 2 lodder! Kunne være rigtig fint med en i blå.

Har selv en konkurrence kørende, hvor du kan vinde 50 premium gourmet vaniljestænger!
http://www.sweetaddiction.dk/konkurrence-vaniljestaenger/
Håber du vil tage et smut forbi.

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 20.31 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg smidder 3 lodder i puljen :) Følger dig, der er delt på FB og så skriver jeg her :)
Den er bare SÅ fin <3 Ville være fantastisk hvis den kom herhjem og bo <3

Kh

Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 20.51 , Anonymous Anonym sagde ...

Godt nytår!! hvilken skøn præmie <3 jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

Kh Mette Damgaard
mettemortil4@hotmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 21.11 , Blogger Sara R sagde ...

Hvor er den sød :) 2 lodder til mig.
Følger via bloglovin :)

Sara R
sara8071@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 21.46 , Blogger gosia zee sagde ...

prøver lykken med 2 lodder

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 21.50 , Blogger Gitte Frigaard Nielsen sagde ...

Åhhh den er så fin den elefant:O) Lige noget for Ida.

Jeg har delt på facebook, så flere af mine søde facebook venner kan finde din skønne blog.
Jeg er med på google og Bloglovin.

KH Gitte- gitte@frigaard.info

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 21.52 , Blogger Tina pedersen sagde ...

3 lodder til mig

emal: pedersen.tina@gmail.com

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 21.54 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Sikke en fin give-away vil gerne deltage med 2 lodder

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 22.24 , Anonymous Maja sagde ...

Jeg vil gerne deltage med et lod.
(majahoegh@gmail.com)

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 22.48 , Anonymous Anonym sagde ...

lækker præmie :) deler på facebook , så 2 lodder til mig ;)

godt nytår fra Monika Meldgaard

monsemeldgaard@live.dk

 
Klokken 1. januar 2013 kl. 23.44 , Anonymous Sannes fruerstue sagde ...

Super sød elefant :-) Jeg deltager med 3 lodder :-)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 00.32 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg er en af dem, der tit kigger med herinde, både som kreativ pige, men også som mor. Tillykke med fødselsdagen. Og håber at vinde den fine elefant.

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 00.36 , Blogger CEZILIA sagde ...

Øj, en skøn præmie til småfolket..;)
Deltager meget gerne, og deler på fb, google og, ja så fandt jeg jo dig på pinterest også..Elsker at få nogle super gode "do it you self" spændende sager.
Jeg napper to lodder - og ønsker et rigtig godt nytår.
Hilsen fra
Bidie//Birthe R. Nygaard
birthe.gug@live.dk

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 02.57 , Blogger JulMahl sagde ...

Deltager med 2 lodder :-)

JulieM93@hotmail.com

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 08.02 , Blogger Mette sagde ...

Åhh hvor er den fin, min datter vil blive så glad for den

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

http://doyoufeeltheluck.blogspot.dk/2013/01/lilla-elefant.html

mvh. Mette (svips@aaui.dk)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 09.43 , Blogger Daniela sagde ...

Uh, to meget store lodder til os!!! :)
Kinaella@gmail.com

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 09.44 , Anonymous Anonym sagde ...

Nej, det er jo lige noget for mormors lille Alma.. Den ville hun blive så glad for!
1 Lod fra mormor <3
marianneesteffensen@hotmail.dk

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 10.21 , Anonymous Dottie sagde ...

3 lodder til mig! :D
Jeg er helt vild med de elefanter, så min søn skal da have chancen for at vinde sådan en! :)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 10.36 , Anonymous Katrine Frisgaard Gunnersen sagde ...

3 lodder til mig! Skøn konkurrence

Trinsling@forum.dk

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 10.50 , Blogger Anita sagde ...

Sikke en skøn nytårs-giveaway :) Er med på to lodder.
Anita

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 10.53 , Blogger Mette sagde ...

Sikke en skøn elefant! Jeg er med på 3 lodder.

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 11.47 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

3 lodder til mig, Cecilie. Sikke et overskud du har.
Jeg følger dig slavisk og deler på FB i første omgang.
Kh. Lene.

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 12.24 , Blogger Lola sagde ...

Det ville være en skøn barselsgave til min svigerindes lille bebs, der kommer i marts. 3 lodder. :)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 13.04 , Blogger Julie Søndergaard sagde ...

2 lodder til mig :-) Det er sådan en fin elefant!!

Godt nytår :-)

Kh

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 13.49 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg vil super gerne deltage med 3 lodder, krydser fingre :)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 14.10 , Blogger Nanna sagde ...

Skøn skøn gave ... jeg deltager med 3 lodder

SuperPrinsessen.dk

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 20.46 , Blogger Slinkys skaberier sagde ...

Skøn gave!! Den ønsker vi os:)6

KJeg er med på tre lodder:)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 20.51 , Blogger Unknown sagde ...

Glemte mail-adressen enggaardenoutrup@hotmail.com

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 21.23 , Anonymous Camilla sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder (følger på bloglovin og deler på facebook :-))

God dag :)

VH
Camilla
camilla_hovej@hotmail.com

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 21.37 , Blogger Tine-pigen sagde ...

Det er nemlig en rigtig fin butik :-) 2 lodder til mig tak (tine-michael@pc.dk)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 21.42 , Blogger Christina / KreaVilla sagde ...

Jeg deltager med 2 lodder.

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 22.00 , Blogger madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg er med på hele 3 lodder:-)

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 22.29 , Anonymous Anonym sagde ...

2 lodder til mig ;)
hilsnerr Christina
Christinabramsen@hotmail.com

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 22.34 , Blogger Jytte Takahashi sagde ...

deltager med 3 lodder

jytte777@sol.dk

 
Klokken 2. januar 2013 kl. 23.33 , Anonymous Anonym sagde ...

Ej hvor er den mega fin!!! :-) To lodder til mig, tak!

KH Regitze
reg.engelhardt(a)gmail.com

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 12.22 , Blogger Susan Durup sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.
Mange hilsner fra Susan
mail@sherpa.dk

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 14.14 , Blogger Karin (Casa Grau) sagde ...

Hvor er den bare kær - kan ikke stå for sebra dyrene

Er med, med 3 lodder.

Hilsen
Karin

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 17.50 , Blogger Unknown sagde ...

2 lodder til mig :)

lorentsen22@hotmail.com

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 19.18 , Blogger ulla isaksen sagde ...

Meget fin elefant deltager gerne med 2 lodder hilsen ulla-badulla

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 19.44 , Blogger Frk. Lundegård sagde ...

Åh, sådan en vil jeg gerne vinde. :) Jeg er med på 2 lodder.

Annette.lundgaard82@gmail.com

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 21.44 , Blogger Heidi L sagde ...

Jeg vil også gerne være med i puljen, og jeg snupper 2 lodder.. :-)
Ohmann1702@hotmail.com

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 22.26 , Anonymous Anonym sagde ...

Det er jo en bodil (ifølge min datter er alle elefanter på hjul en Bodil)
Deltager med to lodder
Line - rigmorsmor@gmail.com

 
Klokken 4. januar 2013 kl. 08.02 , Blogger ByKirsti sagde ...

jeg nupper 3 lodder

Kirsti_mt@hotmail.dk
Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
danske giveaways her

 
Klokken 4. januar 2013 kl. 09.41 , Blogger lapappilon sagde ...

hello!
I want to play with you...please enter my name....
3 lodder
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

 
Klokken 4. januar 2013 kl. 19.22 , Blogger Louise // Regnbuebarnetvigga.dk sagde ...

Jeg er med på 3 lodder :-D

http://RegnbuebarnetVigga.blogspot.com

 
Klokken 4. januar 2013 kl. 20.01 , Blogger sanne sagde ...

Hej, jeg vil gerne deltage,snupper to lodder

 
Klokken 4. januar 2013 kl. 20.42 , Blogger inga sagde ...

Also I would like sign up for this super candy.
3 lodder
hugs
Gerda

 
Klokken 4. januar 2013 kl. 20.58 , Anonymous Anonym sagde ...

1 lod, for den er da bare dejlig :-)
Hilsen Gitte
gbang@ofir.dk

 
Klokken 4. januar 2013 kl. 21.26 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

2 lodder til mig :) det vil være en god gave til den nye lille fætter

 
Klokken 5. januar 2013 kl. 08.58 , Blogger Lena sagde ...

Jeg er med på 2 lodder =)

 
Klokken 5. januar 2013 kl. 13.06 , Blogger trinesoehest sagde ...

Skøn give Away! 2 lodder til mig, tak :-)
Forresten takker jeg mange gange for den skønne bog! Når jeg engang får tid, kommer den på Søhesten :-)

 
Klokken 5. januar 2013 kl. 16.50 , Blogger Unknown sagde ...

Deltager med to lodder, da jeg følger dig på Bloglovin' <3
Min gud-datter på 3 er helt vild med elefanter, så denne ville bestemt være guld værd!

xoxo Sam Conradsen
samconradsen@live.dk

 
Klokken 5. januar 2013 kl. 20.58 , Blogger Boldreels kreative hjørne sagde ...

Jeg snupper 2 lodder :-)

 
Klokken 5. januar 2013 kl. 21.40 , Blogger Dorte sagde ...

uha den er fin! Jeg er med på lodder - har længe været fast læser på din skønne blog!

 
Klokken 6. januar 2013 kl. 21.32 , Blogger Rie sagde ...

2 lodder til mig tak... dejlig give away;)

 
Klokken 6. januar 2013 kl. 22.05 , Blogger Marie // Maries Fabrik sagde ...

Øv jeg nåede ikke at være med :-( Men jeg har da også vundet lidt. når jeg nu til gengæld har meldt mig som fast læser, og derfor kan følge din fine blog i fremtiden! God søndag til dig :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start