<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Flyttesalg GARN - sidste runde

onsdag den 20. februar 2013

Flyttesalg GARN - sidste runde

Tak for den overvældende interesse i mit flyttesalg,
jeg er så glad for, at mine skatte får et nyt hjem, hvor de helt sikkert bliver brugt godt.

Nu har jeg været de sidste kasser igennem,
og her starter sidste runde.

Jeg sælger kun garnet i pakker,
det er vist nemmest for alle.
Skriv på silledille@gmail.com 
Det med (knap så) småt:
Nogle nøgler er uden banderole, og der kan være taget en prøve fra et enkelt eller to.
Som udgangspunkt er det samme indfarvning, men jeg kan ikke garantere for de nøgler,
hvor banderolen er faldet af
Hvis du vil købe noget herunder, men også gerne vil se, hvad der ellers kommer,
kan du sagtens det. Jeg skal bare bede dig betale for de reserverede pakke undervejs,
og så venter jeg med at sende dem, til du har kigget resten igennem.
- Husk at farverne godt kan afvige fra skærm til skæm! 

OBS!
 Det går virkelig hurtig med bestillingerne - fantastisk!
Jeg svarer i den rækkefølge, de kommer ind, og når tiden tillader det,
så hav tålmodighed, jeg skal nok komme det hele igennem. 
Garnpakke 37: Højlandsuld brune nuancer 4 ngl - 85 kr - reserveret til Annette Lundgaard

Garnpakke 38: Strikkebodens merino gul - 3 ngl. (p. 3½-4) 125 meter - 45 kr - reserveret til Mette Kirkesjov

Garnpakke 39: Onion fino cotton + merino - 2 ngl (p. 3) 155 meter - 45 kr
- reserveret til Mette Kirkesjov

Garnpakke 40: Pakucho Øko bomuld blandede farver - 2 fed og 1 oprullet (p. 3-3½) 135 meter - 45 kr reserveret til Rikke Eid

Garnpakke 41: Højlandsuld blå - 1 ngl + 3/4 ngl - 40 kr
reserveret til Annette Lundgaard

Garnpakke 42: Højlandsuld rød - 2 ngl - 50 kr
reserveret til Annette Lundgaard

Garnpakke 43: Semilla 2 ngl grå + 2 ngl lilla + 1 ngl brun (fino) - (p. 4-4½) 160 meter - 100 kr reserveret til Anne Sophie

Garnpakke 44: Katia Peru uld - 3 hele ngl + 4 halve (550 g.) (p. 6-6½) 106 meter - 150 kr reserveret til Gitte Svendsen


Garnpakke 46: Højlandsuld rødlilla - 3 ngl - 75 kr
reserveret til Annette Lundgaard

Garnpakke 47: Højlandsuld lys lilla - 2 ngl - 50 kr
reserveret til Annette Lundgaard

Garnpakke 48: Højlandsuld lilla - 1 ngl + 3/4 ngl - 40 kr reserveret til Katrine Baun Kyhl

Garnpakke 49: Højlandsuld 2 blå 1 lilla - 3 ngl - 75 kr reserveret til Karen Elisabeth

Garnpakke 50: Cascade 220 grå - 2 fed (p. 4½-5) 200 meter - 60 kr
reserveret til Rikke Eid

Garnpakke 51: Alpaca på cones mørkeblå - 570 gram - (p. 2½-3) - 200 kr

Garnpakke 52: Blandet uldgarn: isager, holst o.a. blå nuancer - 330 gram - 80 kr
reserveret til Rikke Eid
Garnpakke 53: Økologisk bomuld grøn - 14 ngl (p. 3) 165 meter - 125 kr Reserveret til Gitte Svendsen

Garnpakke 54: Økologisk bomuld blå - 9 ngl (p. 3) 165 meter - 80 kr
reserveret til Rikke Eid
 
Bomuldspakker:

Jeg har samlet mit bomuldsgarn i farvekoordinerede pakker.
Der er alt godt fra garnhylden...
- hele nøgler, halve nøgler, rester, merciseret, økologisk, cottonbaby, billigt og dyrt.
Prisen er 7 kr pr 50 gram og jeg sælger det kun i pakker.

Garnpakke 55: Lilla nuancer 1200 gram - 170 kr reserveret til Susanne Jakobsen

Garnpakke 56: Grønne nuancer 1556 gram - 220 kr Reserveret til Helle K. Madsen

Garnpakke 57: Gule nuancer 756 gram - 105 kr
reserveret til Karen Elisabeth

Garnpakke 58: brune, grå, hvide og sorte nuancer 1690 gram - 235 kr Gitte Svendsen

Garnpakke 59: røde nuancer 960 gram - 135 kr reserveret til Gitte Svendsen

Garnpakke 60: blå nuancer 1626 gram - 230 kr reserveret til Dorte Stenbæk Bro


Jeg gør opmærksom på, at alle forsendelser som brev er på eget ansvar,
og jeg erstatter desværre ikke bortkomne pakker.

1 kommentarer:

Klokken 20. februar 2013 kl. 12.46 , Anonymous Line / Kahr Kreation sagde ...

Sikke dog et kæmpe lager du har. Og hvor er det nogle lækre farver. Jeg overvejer kraftigt at selv at sælge ud inden flytning, selvom jeg ikke kan prale af helt så stor et lager.
Kh Line

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start