<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Oprydnings salg - BØGER

fredag den 8. februar 2013

Oprydnings salg - BØGER

Billedet her er inden sortering, så det er ikke alle titler, du kan finde herunder

Jeg har ryddet kritisk ud i bogsamlingen.
Sorteret alt fra, som enten minder om noget andet eller som jeg ikke har kigget i alt for længe.
Der er bøger i alle afskygninger, stande og i alle prisklasser,
og jeg har valgt at skære dem alle over en kam.

Langt de fleste er købt over nettet, men der er også enkelte, som er købt i garnforretninger, supermarkeder og på biblioteket.
Det betyder, at du måske kun vil spare 15-20 kr på enkelte bøger, mens du sparer flere hundrede kroner på langt de fleste.

Jeg har desværre ikke mulighed for at vise indhold af de forskellige bøger, men prøv at slå titlerne op på knitpicks.com eller amazon.co.uk, der kan man ofte få lov at smugkigge:)

Porto kommer oven i prisen og afhænger selvfølgelig af,
hvor mange og hvilke bøger, du er interesseret i.
Du er også meget velkommen til at afhente i Espergærde,
eller hvis du er fleksibel med tiden, kan min mand godt lokkes til at mødes ved lufthavnen efter arbejdstid.

Send en mail på silledille@gmail.com,
hvis du er interesseret.

Bøger 35 kr/stk








Reserveret Irene











Reserveret Irene




Reserveret Kabakü







Reserveret Irene

Reserveret Kabakü















Reserveret Kabakü


Reserveret Irene

Reserveret Irene


Reserveret Irene



Bøger/magasiner 10 kr/stk




Jeg gør opmærksom på, at alle forsendelser som brev er på eget ansvar,
og jeg erstatter desværre ikke bortkomne pakker.



8 kommentarer:

Klokken 8. februar 2013 kl. 10.55 , Blogger Kabakü sagde ...

Ej der er mange fristelser, simpel Knits for cheries babys, handmade Holmes og knittet toys vil jeg gerne købe.

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 10.59 , Blogger JaKris sagde ...

Helle for Tasty Crochet :D (jeg har sendt en mail til dig)

/Janni

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 11.10 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har svaret din mail:)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 11.10 , Blogger Cecilie sagde ...

Øv, den er desværre solgt Janni.
Der var en, der var meget hurtig:)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 13.15 , Blogger Sara sagde ...

Hej! Jeg vil gerne købe Politikkens hækle bogen oh Hæklet, hvis Irene springer fra :)
Mvh
Sara (scopetani@gmail.com)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 14.00 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej
Jeg vil gerne købe Sy sejt børnetøj og Feminin strik.

Hilsen Christina
Christinabramsen@hotmail.com

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 16.31 , Blogger JaKris sagde ...

Pokkers også.. så må jeg få kæresten til at tage den med fra USA om 14 dage :D

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 21.43 , Blogger Unknown sagde ...

jeg vil gerne købe sy spændende børne tøj ogchok knit for stylish babies

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start