<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Postmand Prop

lørdag den 16. februar 2013

Postmand Prop


Prop og jeg har været på posthuset idag med alle de maaange pakker med stof og bøger,
som forhåbentlig skal glæde og inspirere rundt om i landet.

Det er et stort arbejde, sådan en flyttesalg:

*tage billeder
*lave indlæg
*svare på alle mulige og umulige spørgsmål
*reservere
*svare på flere spørgsmål
*veje pakker og breve
*tjekke betalinger
*pakke bestillinger
*sende afsted
*holde hus med afsendte og ikke afsendte pakker

Jeg har prøvet det mange gange før, så jeg ved, hvordan man holder hus med det hele,
og har udviklet mine egne systemer for at holde styr på det hele.
Selvfølgelig smutter det ind imellem,
men overordnet er det gået over al forventning, og det lader til,
at glæden er både hos mig og alle dem, som venter på en pakke herfra.


 Nu overvejer at gå ombord i garnlageret og tynde lidt ud.

Er der mon salg i det?

- og hvordan gør man det nemmest??

Jeg tænker at lave garnpakker med ens nøgler, men hvor mange skal der i en pakke,
og skal prisen være efter antal nøgler eller gram?
- og hvad skal prisen være?

Ja, der er mange overvejelser, og har du et input, tager jeg imod med kyshånd!

 Rigtig god weekend

9 kommentarer:

Klokken 16. februar 2013 kl. 12.01 , Blogger Arlianas sagde ...

Jeg køber primært garn til børneprojekter som trøjer og cardigans... Så jeg køber gerne 4-6 nøgler af gangen...

Der ser dog ud til at være nogle lækre sager imellem ;0)
Og jeg ville nok sætte prisen pr. nøgle...

 
Klokken 16. februar 2013 kl. 12.47 , Blogger Sine sagde ...

Herligt foto ; )

 
Klokken 16. februar 2013 kl. 12.57 , Blogger Lene sagde ...

Jeg glæder mig til at modtage en pakke fra dig. Her står den nemlig på vinterferie i næste uge og derfor ekstra tid til kreative projekter.
Kh. Lene.

 
Klokken 16. februar 2013 kl. 15.27 , Blogger Susi sagde ...

Haha, what a cute photo! And I love her scarf! So pretty! Is there a pattern? :)

 
Klokken 16. februar 2013 kl. 19.55 , Blogger Unknown sagde ...

I would be interested in buying some of your yarn, especially that gorgeous green colour! You must be exhausted, between all this selling/weighing/posting/packing/moving not to say having two children! Have a good stiff drink tonight and a lie down!

 
Klokken 17. februar 2013 kl. 11.12 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Ja, det er et større arbejde at sælge af lageret.
Jeg tror at det vil blive alt for meget arbejde til dig hvis du sælger garnet pr. nøgle. Jeg plejer at lave pakker fx kan du samle alt det gule Isager (lækkert lækkert) osv. Og hvis der er noget i en kvalitet som du kun har enkelte nøgler af, så lav en pakke med blandede farver. Jeg kan fx godt bruge Drops alpaka i forskellige farver ;-)

 
Klokken 17. februar 2013 kl. 13.38 , Blogger Citronmoster sagde ...

Hahaha - herligt billede. Godt Prop ikke røg afsted sammen med alle pakkerne :))
Jeg siger som Britta: Garnpakker, det vil være nemmest for dig.
God søndag :)

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 00.02 , Blogger Unknown sagde ...

Stakkels barn:-)) godt hun blev fri for pakkerne på vej hjem

Tror også på pakkeløsningen med garnnøglerne, andet bliver for bøvlet!

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 12.18 , Anonymous Anonym sagde ...

Sikke en masse arbjede, der ligger i alle de pakker. Men jeg er nu sikker på de bringer glæde hos modtagerne!
Dejligt billede af Prop, hun ser nu ud som om hun nyder turen :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start