<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Tæppestrik og sommerhushygge

fredag den 1. februar 2013

Tæppestrik og sommerhushygge


Diagrammet, som jeg viste et kig på her, 
er ved blive strikket op.
Det bliver et fint og lunt babytæppe, med mønsterstrik i ret- og vrangmasker.

Det har været et værre puslearbejde at få harlequin og trekanter til at passe sammen,
men nu er det lykkedes, og det bliver super fint!

Jeg lægger diagrammet på bloggen til download her en af dagene,
hvis du selv vil prøve kræfter med det.
Det er ikke spor svært, men man skal alligevel have tungen lige i munden for ikke at misse en mønstermaske midt i det hele...
-Jeps, jeg har lige opdaget en fejl to tern nede :(

***

Vi er stukket i sommerhus i det vestjyske.
Anledningen er desværre begravelse, men vi har lusket os til et par ekstra dage,
så vi kan nyde hinanden lidt.
På mandag starter mit sidste semester, og så er det pludselig hverdag igen.


Søskendekærligheden vokser dag for dag.
Det er så fantastisk at se, hvordan hjerterne vokser, og kærligheden bliver mere og mere udtalt.
Mange kysser og krammer, bliver der delt imellem de to...


Virgil har opdaget sine fødder. Det er så hyggeligt!!
Er der noget mere lækkert end en lille stribet flæskebaby med grin og hvin og et godt greb i fødderne?


Jeg håber, du får en dejlig weekend.

7 kommentarer:

Klokken 1. februar 2013 kl. 18.43 , Blogger nina sagde ...

Sikke en fin blog, som jeg lige har opdaget. Glæder mig til at følge med. Elsker også bare, hvordan man kan føle, at ens børn virkelig elsker hinanden!

 
Klokken 1. februar 2013 kl. 19.03 , Blogger Finurligheden sagde ...

Jeg har allerede nydt billederne af tæppet på Instagram, og det er simpelthen så fint.

Jeg håber, at I nyder dagene i sommerhus, selvom grunden måske ikke var den mest ønskede.

 
Klokken 1. februar 2013 kl. 20.19 , Blogger Simone sagde ...

Wow det er godt nok smukt det tæppe :)

 
Klokken 2. februar 2013 kl. 07.38 , Blogger Mig og Maya sagde ...

TAK og i lige måde- her skal der fejres fødselsdag. Hvor er det et fint tæppe- kan godt se, man lige skal huske at holde tungen lige i munden. Knus Heidi

 
Klokken 2. februar 2013 kl. 08.56 , Blogger Anne sagde ...

Ja, er altså stor fan af det tæppe. Det er jo egentlig ikke fordi man mangler, men måske jeg skulle have noget projekt med til Italien. Så glæder mig til diagram og sådan.
Altså dine lækre unger, her er det stribet sag der elsker sine hænder ;)

Kh

PS. har jeg sagt HVOR meget vi elsker de striber der, så sødt af dig altså!

 
Klokken 2. februar 2013 kl. 16.54 , Anonymous Anonym sagde ...

Nøj, det ser ud til at ungerne hygger sig! God tur i sommerhusherfra, selvom anledningen er lidt trist.

Sandra / Frk. lillemus

 
Klokken 3. februar 2013 kl. 15.50 , Blogger Barbara sagde ...

Hvor er det bare flot! Trods anledningen lyder det skønt med sommerhushygge. Er ikke det mindste misundelig... :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start