<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: De bedste baby boots

mandag den 25. marts 2013

De bedste baby boots


For noget tid siden strikkede jeg disse babyfutter,
og man må sige, at de er blevet brugt flittigt lige siden!

Pasformen er super god, og de er nemme at tilpasse,
hvis baby nu vælger at springe et par størrelser over,
som vores 'lille' V har gjort.
- Og så er de lynhurtigt strikket!



Jeg har strikket dem i ren cashmere fra Sommerfuglen.dk.
Et totalt luksus garn, som er blødt blødt blødt,
men ikke specielt slidstærkt.
De næste bliver i ren uld 
- Kauni tror jeg, er et godt bud.

Svære at sparke af, står der ved opskriften...


 Men de er altså ikke pilfingre sikret ;o)

Find opskriften HER!

Hav en dejlig dag!

11 kommentarer:

Klokken 25. marts 2013 kl. 14.53 , Blogger Kabakü sagde ...

Søde futter til en lille kær gut! Måske jeg skulle strikke sådan et par. Har jo lidt garn på lager;) hihi... Hvor har du fundet opskriften?

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 14.56 , Blogger Susi sagde ...

The best little booties for the cutest little baby! ;) xo

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 15.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er jo det, du har:)
Jeg har lagt linket ind i indlægget - det glemte jeg vist lige i farten!

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 15.09 , Blogger Cecilie sagde ...

Thanks Susi ♥

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 16.42 , Blogger Karin (Casa Grau) sagde ...

Hvor er de bare søde. Jeg kan ikke få linket til at virke :o(

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 16.43 , Blogger Arlianas sagde ...

Hvor er de kære!

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 16.51 , Blogger Cecilie sagde ...

Nej det kan jeg da pludselig heller ikke. Jeg linker til Ravelry istedet, så skal du klikke på linket i bunden af Ravelry siden for at kommer til opskriften.

God fornøjelse:)

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 16.51 , Blogger Cecilie sagde ...

Så fine! En god barselsgave også:)

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 19.10 , Blogger leisure - knit sagde ...

hi hi - ja ja - en udfordring skal man da ikke sige nej til - så sparkes af skal de da :) Hvor er de fine - både model og babyboots :)

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 19.11 , Blogger Christina sagde ...

Rigtig fine. De er kommet på to-do

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 23.17 , Blogger Ida de L. F. sagde ...

Hvor er de søde ;) Men alt er jo sødt på sådan en gut - ang. slidstyrke, så kan de jo pensles med noget silikone på undersiden - det giver også bedre skridsikkerhed, når han begynder at gå ;)

//Ida

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start