<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En uldenven skal have nyt hjem hos....

mandag den 25. marts 2013

En uldenven skal have nyt hjem hos....





Stort tillykke Line, jeg er sikker på,
at din nye uldne ven får det fantastisk hjemme hos jer :)

Send mig din adresse på hvadbiertaenker@gmail.com,
så sender jeg ham afsted hurtigst muligt.

****

Stort tak til Emilie, som har udloddet den fine Uldneven.
Hvis du ikke allerede har været forbi,
så skynd dig ind på hendes Facebook side HER,
hvor du finder alle de andre skønne venner.
Bestilling foregår via mail - alle informationer er på siden.

Hav en fantastisk dag!

3 kommentarer:

Klokken 25. marts 2013 kl. 12.24 , Blogger Line sagde ...

Aiiiiiiii! :) Hvor fantastisk - jeg sender dig fluks en mail.

 
Klokken 25. marts 2013 kl. 13.34 , Blogger Julie Søndergaard sagde ...

Heldigt :-)

Jeg har aldrig modtaget den give away jeg vandt med Sofie Børsting, er der gået noget galt?

Kh

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 16.23 , Blogger inga sagde ...

congrat:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start