<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Post - OP

onsdag den 13. marts 2013

Post - OP


For få måneder siden, var listen af undersøgelser og behandlinger,
som jeg skulle igennem her i starten af året, uendelig lang.
Kiropraktor, scanning, celleforandringer...
Og i mandags krydsede jeg sidste punkt på listen af,
en operation i øret, som var det største punkt på listen.

Det var en omfattende operation,
det vidste jeg på forhånd.
Der skulle ordnes flere ting, og operationen endte også med at tage omkring 4½ time,
så mon ikke de har været vidt omkring.

Jeg har det ok, sådan det hele taget i betragtning,
men der venter et langt helingsforløb, og jeg kan mærke,
at jeg skal tage alt i slowmotion.
Lige nu er jeg nok stadig påvirket af de mange timer i bedøvelse,
men kvalme og svimmelhed er nok også en del af min hverdag de næste uger frem.
Smerterne er heldigvis til at holde ud.

Jeg må intet løfte de næste 3 uger. 
Ej heller få pulsen op, nyse, hoste voldsomt eller gabe meget.
Jeg er hensat til de svages kategori,
og det huer mig bestemt ikke.
Faktisk har jeg været den svage part så længe,
så tanken om 3 uger mere i skåne position,
gør mig næsten mere kvalm end øreballaden.

Når jeg ikke må løfte, kan jeg ikke passe Virgil alene,
og Kasper er derfor hjemme og passe os begge.
Det er næsten det værste, når man kan se,
at det går ud over ens børn,
og jeg hader at være den der må sige:
Mor kan ikke lige nu, eller nej mor er træt...

 Jeg ved godt, at der ikke er noget at gøre ved det,
og helingen tager jo den tid, den tager.
Humøret vender sikkert også,
når tågen i hovedet letter lidt.
 
Nu vil jeg krølle listen sammen, smide den ud og trampe på den,
resten af 2013 bliver uden sygdom, behandlinger og dårligdom i vores familie...

BASTA!

Hav en dejlig dag.

9 kommentarer:

Klokken 13. marts 2013 kl. 10.04 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Hvor lyder det hårdt, men godt at listen trods alt kan krølles sammen. Det er trods alt godt, at du har fået listen lavet og ikke mindst gjort noget ved den. Jeg har kun listen og skal stadig tage mig sammen til at få tiderne hos lægen i kalenderen... faktisk tror jeg at jeg vil sætte mig straks og gøre det.

Rigtig god bedring til dig. Kærligst Dorte

 
Klokken 13. marts 2013 kl. 11.52 , Blogger Juhlnielsen sagde ...

Rigtig god bedring. Håber trods alt du kan holde lidt gang i hækle-/strikketøjet og dermed holde humøret oppe :-)

Mvh. Mette

 
Klokken 13. marts 2013 kl. 11.59 , Blogger Arlianas sagde ...

Det lyder også til at have været en rigtig hård omgang...

Jeg krydser fingre for at dit ønske bliver opfyldt, og at der ikek kommer mere sygdom i jeres retning nu...!

God bedring...

 
Klokken 13. marts 2013 kl. 12.25 , Blogger Sol & Solejma sagde ...

Rigtig god bedring!

 
Klokken 13. marts 2013 kl. 14.56 , Blogger Miws sagde ...

Hvor er det godt, det er ved at slutte! Det virker måske ikke sådan - det kan jeg sagtens forstå - men det skal nok gå hurtigere end du venter! Rigtig god bedring!

Kram

 
Klokken 13. marts 2013 kl. 21.40 , Blogger Albertemor sagde ...

Rigtig god bedring. Kan godt følge dig mht til børnene. Min var lige over 1 år da jeg blev opereret og ikke måtte løfte noget i 4 uger. Det er ikke spor sjovt- så føler med dig. Håber u kommer dig hurtigt og at resten af 2013 bliver et rask et af slagsen.

 
Klokken 14. marts 2013 kl. 23.04 , Blogger tichtach sagde ...

Sejt at du er på den anden side af listen. Så længe du passer godt på dig selv, så lærer du dine børn, hvordan man yder selvomsorg og at det er ok ikke altid at være bomstærk. Så selvom det er hårdt for dig, at du ikke kan, hvad du vil med dine børn, så tror jeg ikke du behøver tænke, at det går ud over dem. Kun hvis du bliver et surt løg, som nægter at give et knus. Og det tror jeg nu næppe :-)

Nå, ville egentlig blot sige rigtig god bedring!

KH
tina

 
Klokken 16. marts 2013 kl. 08.12 , Blogger Natalia Packert Andresen sagde ...

Rigtig god bedring - jeg håber at tågen allerede er lettet lidt...

 
Klokken 17. marts 2013 kl. 14.58 , Blogger Majbrit sagde ...

Rigtig god bedring :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start