<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Den et-værelses

onsdag den 27. februar 2013

Den et-værelses


Snart tre uger har vi boet i en et-værelses lejlighed, mens resten af hjemmet er fyldt med flyttekasser,
adskilte møbler, malergrej, værktøj og rod.

Nu er det snart slut - YAY
- om præcis 2 dage flytter vi fra beton til mursten,
fra "ghettoblok" til rækkehus.

Jeg har det, som når man er et par dage fra sommerferien -
jeg er flyttet oppe i mit hoved.
Jeg gider ikke være i rod og pakkeri mere.
Nu vil jeg have nyslebede gulve, hvidmalede vægge,
frisk luft ind ad havedøren,
og et skur, hvor værktøj, malergrej og andet habengut kan få en plads.

Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig!!

Bloggen holder pause til efter weekenden,
men du kan sikkert finde lidt stemningsbilleder på Instagram,
hvis du enten følger mig: cecilieldb eller klikker på knappen i højre side på bloggen.

Her er lidt stemningsbilleder fra vores snart forladte rede:






//1: Det hellige sted. Sofaen med hækletøjet, som er det sidste jeg pakker ned
//2: Tæppet, som jeg er nået ca. 1/3 på. Jeg er så tilfreds med farver og mønster
//3: Yndlingsdukkevognen fra Sebra
//4: Vest fra Mormor.nu - kommende give away
//5: Farvekode system på flyttekasserne - sort = kontor
//6: Farvel til betonklods. Jul-på-budget fugl i vinduet og endnu ikke afhentet flyttesalg

Vi ses i det nye hus
 

9 kommentarer:

Klokken 27. februar 2013 kl. 11.27 , Blogger Miws sagde ...

Hvor bliver det bare dejligt! Tillykke med det!

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 12.42 , Blogger Simone sagde ...

Det bliver da bare så skønt for jer :) Glæder mig til at se billeder af det nye :)

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 12.53 , Blogger Cecilie sagde ...

Ih tak, jeg kan slet ikke vente:)

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 12.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Det bliver helt fantastisk! Der kommer billedspam - det lover jeg:)

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 17.34 , Blogger EM sagde ...

Det bliver da skønt med nyt - og mere plads. :) God flytning.

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 20.42 , Blogger LeizyB sagde ...

Hvor er det bare spændende for jer, kan virkelig godt forstå, at i glæder jer! Rigtig god flytning til jer, glæder mig til at se jeres nye rammer :o) KH Lisbeth

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 21.25 , Blogger Finurligheden sagde ...

Held og lykke med flytteriet - jeg under jer det lækreste hus og glæder mig til at se mere:-)

 
Klokken 28. februar 2013 kl. 13.59 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tillykke Cecilie og held og lykke med det hele..
Kh. Lene.

 
Klokken 3. marts 2013 kl. 08.18 , Anonymous Anonym sagde ...

Pieсе of wrіtіng wгitіng іs аlѕο а fun, if уou be
familіar with аfter that yоu сan write if not it iѕ difficult
to ωгite.

mу site :: vet steroids

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start