<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Fordybelsesdag

onsdag den 26. januar 2011

Fordybelsesdag

Dagen idag byder på modgang, så jeg fordyber mig, og putter mig ind i mig selv. Telefonen er slukket og familien hygger, og jeg har taget hul på et ønskeprojekt til prop.
En skjortebluse med fri fortolkning af Elsebeth Gynthers bluse grundmodel og en cardigan, som skal kantes med noget fint.

Egentlig er det lidt snyd, for jeg er kun knapt færdig med projekt nr. 3, men efter en grundig gennemgang af frøkenens skab, må jeg konstatere, at hun er udløbet for varme trøjer. Jeg har haft for travlt med at strikke for andre...

- Skomagerens børn har altid bare tæer, som man siger!

1 kommentarer:

Klokken 26. januar 2011 kl. 15.21 , Blogger Retro-Couture sagde ...

åh en dag med fordybelse...lyder skønt! Jeg håber, at dagen bliver alt, hvad du ønsker dig. Kh Linda

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start