<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jordbærtyv...

onsdag den 23. februar 2011

Jordbærtyv...

















Jeg har afprøvet mit første HeidiandFinn symønster, og det er der kommet en lille jordbærtyv med blomstret for ud af. Mønsteret hedder Sweet Pocket Pinafore, og kommer som pdf download.
Jeg må sige, at jeger virkelig imponeret over det arbejde, der er lagt i at tegne og fortælle i vejledningen, og den er MEGET grundig.. (hvilken sådan én som mig har brug for)!


Man printer bare, sætter sammen og klipper! - så kan det vist ikke være nemmere:)

Pasformen er også perfekt, dog vil jeg sige, at størrelsen er til den lille side. Prop passer str. 1 år perfekt i en alder af 9 måneder.
Jeg har fulgt vejledningen til punkt og prikke lige ind til sidste del, hvor foret skal syes sammen. Her har jeg syet i hånden med usynlige sting istedet for at sy en stikning på maskine, som vil kunne ses på forsiden. Resultatet er et meget professionelt udseende (skal jeg sige det selv), og ingen synlige sømme. Jeg er yderst tilfreds!!


Jeg glæder mig allerede til at prøve det næste af...


*/Cecilie


PS: Mr Darcy, som ses på sidste billede, er et nyt projekt, jeg er ved at prøve af. Mere om det senere...

9 kommentarer:

Klokken 23. februar 2011 kl. 11.27 , Blogger Pi Andrea sagde ...

Mr. Darcy ser lækker ud!!! ... :o9

 
Klokken 23. februar 2011 kl. 12.03 , Blogger `Hekla` sagde ...

Oj!!! Den ble helt utrolig lekker ut. Likte stoff valget ditt veldig godt;-)

 
Klokken 23. februar 2011 kl. 12.05 , Blogger Retro-Couture sagde ...

wow jeg er vildt imponeret over alle de lækre ting du laver! Kh. Linda

 
Klokken 23. februar 2011 kl. 14.48 , Blogger Cecilie sagde ...

Mr Darcy bliver top lækker Pi. Jeg skal bare lige greje, om han skal have bowler eller bowtie... Måske begge dele!?!

Tak I to søde piger. Jeg er også helt stolt af kjolen, men en del af æren går altså også til en veludført vejledning og mønster.
Det bliver ikke sidste gang, jeg syer den!

Dejlig dag til jer alle:)

Kh. Cecilie

 
Klokken 23. februar 2011 kl. 21.21 , Blogger Marianne sagde ...

hej Cecilie

hold da op den er fin :)
-og skønt stof :)

hvis du skulle ha' lyst til at kigge forbi kan du se at min skønne veninde har hæklet en dejlig HELGE ♥
kh

 
Klokken 24. februar 2011 kl. 10.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Marianne
Nøj, hvor er han fin! Det er dejligt at se en andens version af ham. Hun er dygtig, din veninde:)

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 21.19 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Cecilie
Hvor er den fin. Er det der heidiandfinn sådan ligetil?
Har fundet 5 mønstre jeg gerne vil købe men det der med at handle udenlandsk er ikke noget jeg er særlig tryg ved.
smil lise

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 13.42 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Lise
Det er helt lige til, og du kan trygt handle hos Heidi&Finn, jeg har handlet der flere gange.
Når du har betalt din ordre, modtager du en pdf fil (som regel inden for 24 timer), som du kan udskrive. Mønsteret stykker du selv sammen efter vejledningen - det er super nemt!
Rigtig god fornøjelse!
Kh Cecilie

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 15.27 , Anonymous Anonym sagde ...

Tak for svar. Så har jeg bestilt 5 mønstre glæder mig til de kommer. Smil Lise

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start