<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jeg vil male dagen gul...

fredag den 27. maj 2011

Jeg vil male dagen gul...









solen som en sommerfugl
sætter sig på mine hænder
alle regvejrsdage ender
der står maj på min kalender

jeg vil male dagen gul

Garden Cardigan færdig, vasket, strukket og næsten tør... Den er blevet lige, som jeg gerne ville have den. Tyk, vamset og jakkeagtig.

Om lidt er den klar til knapper!

Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Klokken 27. maj 2011 kl. 12.14 , Blogger Anne sagde ...

Ej nej nej.. flere striklækkerier!! Synes klart du skal oprette strikkekursus!!
For pokker da den ser også lækker ud :) Smuk, smuk farve

KH

 
Klokken 27. maj 2011 kl. 13.37 , Blogger Gitte sagde ...

Flot trøje, jeg er altså imponeret over hvor meget du får fra hånden.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start