<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Tirsdag yndlingsdag

onsdag den 5. oktober 2011

Tirsdag yndlingsdag


Tirsdag kunne godt gå hen og blive ny yndlingsdag, for hold op hvor var det en god start på efterårets hæklekursus.
Jeg er virkelig imponeret over, hvor dygtige, vores kursister er, og jeg er sikker på, at der nok skal blive produceret en del over de næste 4 uger.

Oldemor firkanterne var et hit, og jeg synes faktisk, at I blev rigtig seje til det!!!

Koden til diagrammer blev også knækket - det var sejt, og der kom begyndelsen til en fin sommerfugl ud af det.

***************************************************************

Du kan også nå at være med på et af vores hæklekurser, hvis du gerne vil lære at hækle, eller gerne vil udvide dine værktøjer.

Vi kan lære dig alt fra de mest grundlæggende teknikker til at læse diagrammer og skabe dine egne hæklemønstre. Går du med en idé, som du gerne vil have hjælp til at udføre, så send mig en mail og hør nærmere om kurserne.

Sidste weekend i oktober holder vi weekend kursus, og der er for alvor tid til at fordybe sig. Det er her, du kan få en masse gode teknikker med hjem i bagagen, som du kan bygge videre på derhjemme.

Tilsammen har Mette og jeg et bredt erfaringsgrundlag, så uanset om du er til retro eller Haute Couture, kan vi hjælpe dig på vej.

Læs mere om weekend kurset her eller send mig en mail på silledille@gmail.com,
hvis du er interesseret!

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Klokken 11. oktober 2011 kl. 09.25 , Anonymous marie sagde ...

Jeg glæder mig i hvertfald også til i aften! :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start