<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Helle Holst

onsdag den 14. september 2011

Helle Holst



Helle Holst sælger det skønneste uldgarn i hele 124 forskellige farver, og hun er sponsor til vores hæklekursus. Sikke de bliver forkælet vores kursister!!


Jeg kunne ikke dy mig, og lagde en lille bestilling med i skønne douce efterårsfarver.


Ulden skal blive til et lille sæt, som ses på billedet herunder


Er det ikke bare skønt??

Ponchoen står næst på listen, den er bare så fin.


Bladet hedder Burda Baby og er fra 1977.


Det er et særnummer, så det har sikkert fulgt med et andet Burda blad.

Hvis nogen ligger inde med snitmønsteret til, eller lignende Burda baby blade, vil jeg meget gerne købe dem. Send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com




... Og så lige en stor TAK for hæklehyggeaften igår...


Der var nørkling, fnis og skønne kommentarer




Glææder mig til næste gang!




Vil du også hæklehygge, er der stadig få pladser tilbage på hæklekurset, som starter d. 15/11


Send mig en mail for info eller se mere her!




Hav en dejlig dag <3

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 14. september 2011 kl. 17.44 , Blogger Malene sagde ...

Har du måske et link, hvor garnet kan købes!? Det ser rigtig lækkert ud og gør sig sikkert rigtig godt til de fine mønstre du har fundet frem:)

 
Klokken 14. september 2011 kl. 18.04 , Blogger Cecilie sagde ...

hej Malene
Der skulle jo have været link i indlægget - det er vist glippet i farten. Det retter jeg straks!

Du kan besøge holstgarn.dk og se alle de skønne farver... Og prisen er så god, at man ikke kan lade være med at fylde i kurven hele tiden:)

Jeg kan varmt anbefale det, og jeg kan næsten ikke vente, til jeg skal igang med sættet:)

God aften til dig
Kh Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start