<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Cake-in-a-cup

tirsdag den 8. maj 2012

Cake-in-a-cup

Kender du det, når kagesulten melder sig ud af det blå,
og så er der bare ikke en krumme i huset?

Igår faldt jeg over denne lynhurtige (og lidt skøre)
opskrift på en vaskeægte 
Cake-in-a-cup

Prop og jeg har prøvet den af idag,
og jeg lader hendes reaktion tale for sig selv...

MMMMMMMmmmmmmhhhhhhHHHHHH

Selv synes jeg, at den er ret hæderlig
tilberedningen taget i betragtning,
og det bliver bestemt ikke sidste gang,
vi eksperimenterer med den slags Ü

****Velbekomme****

4 kommentarer:

Klokken 8. maj 2012 kl. 20.14 , Blogger ByFonna sagde ...

Uuuuuh, må man få en opskrift? ;-)

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 20.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Du klikker bare på 'denne opskrift' oppe i teksten, så kommer du direkte til den.
Velbekomme :)

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 21.17 , Blogger Julie Stuhr sagde ...

Det ser spændende ud, det må jeg prøve en dag :)

 
Klokken 10. maj 2012 kl. 21.32 , Blogger Maiken sagde ...

Smart! Den må jeg huske næste gang jeg er ved at gå sukkerkold...

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start