<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Kærlighed og kildevand

mandag den 23. juli 2012

Kærlighed og kildevand



Vi holder sommerferie i det sønderjyske,
og det gør bloggen også... 
men et lille pip og ønsket om en god ferie til jer allesammen,
slipper I ikke for.

Dette er vores sidste ferie i tresomhed,
og med små 8 uger til termin,
begynder lillebrors komme at være meget mere virkeligt.

Det er en underlig følelse at have et barn mere på vej,
det kan alle flergangsmødre sikkert nikke genkendende til -
for hvordan i alverden skal der blive plads til mere kærlighed i mit hjerte,
som allerede er fyldt til randen af prop?

Vi glæder os alle til at møde den lille fyr,
og jeg især... For nu hvor vi alligevel deler både min krop, energi og ikke mindst nattetimer mellem 1 og 3, så er det da spændende, hvad du er for en starut.

Navnet har vi på plads, og vi kan begge mærke,
at det er det helt rigtige.
Forhåbentlig er han "sådan en",
ellers er vi lidt på bar bund.
Vi holder det som en overraskelse,
men for søren hvor har jeg lyst til at sige det "højt".

I næste uge skal vi indrette og gøre klar.
Jeg glæder mig til at få lidt baby ind i huset,
for bortset fra den kæææmpe mave,
syner vores hjem ikke af en babys snarlige ankomst.

Der bliver også god kreatid,
som jeg glæder mig til at dele med jer.


Jeg håber I alle nyder den kommende uge.
Vi venter hele 3 dage med godt vejr
(ja, man lærer at være taknemmelig for selv det mindste sol)
Vi ses i uge 31!

5 kommentarer:

Klokken 23. juli 2012 kl. 19.16 , Blogger Unknown sagde ...

Det ser hyggeligt ud... Det er også lnight helt særligt at gøre babyklar, når der er et andet barn i familien.
Du kan kigge forbi min log og måske vinde min give away, den er ret god til både små og større pus.
Fortsat god ferie.
N.

 
Klokken 23. juli 2012 kl. 19.16 , Blogger Unknown sagde ...

Det ser hyggeligt ud... Det er også lnight helt særligt at gøre babyklar, når der er et andet barn i familien.
Du kan kigge forbi min log og måske vinde min give away, den er ret god til både små og større pus.
Fortsat god ferie.
N.

 
Klokken 23. juli 2012 kl. 19.16 , Blogger Unknown sagde ...

Det ser hyggeligt ud... Det er også lnight helt særligt at gøre babyklar, når der er et andet barn i familien.
Du kan kigge forbi min log og måske vinde min give away, den er ret god til både små og større pus.
Fortsat god ferie.
N.

 
Klokken 24. juli 2012 kl. 22.50 , Blogger Citronmoster sagde ...

Selvom det er lææænge siden, så husker jeg den der specielle følelse det giver at gøre "baby-klar"
Kan godt forstå du glæder dig til at komme i gang...
Rigtig god ferie :)

 
Klokken 31. juli 2012 kl. 09.34 , Anonymous Marina sagde ...

Penge og tid kan man kun bruge én gang men kærlighed bliver der heldigvis kun mere af jo mere man bruger den. Jeg tror alle flerbørnsmødre kan nikke til at der er kærlighed nok også til det nye barn, ja faktisk er det nærmest bare som om kærligheden vokser endnu mere. Andre ting kan blive lidt mere besværlige, men kærligheden den strækker sig bare og giver plads.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start