<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Sommer Giveaway

torsdag den 5. juli 2012

Sommer Giveaway


I anledningen af sommer og barsel,
udlodder jeg her den meget lækre strikkebog
"Labour of Love" af Vibe Ulrik Søndergaard.

Det er strik til piger fra 4-8 år, men opskrifterne er nemme at regulere
til de lidt mindre eller lidt større.

Du kan læse mere om forfatteren HER og se projekter fra bogen HER (Ravelry link)

For at deltage skal du:

1. lod: skrive en kommentar på indlægget
2 lodder: skrive en kommentar til indlægget og være fast læser
3 lodder: skrive en kommentar på indlægget, være fast læser og linke til giveaway'en.

Vinderen udtrækkes fredag d. 03 august efter kl. 18

Rigtig god sommer(strik)

:)

64 kommentarer:

Klokken 5. juli 2012 kl. 08.03 , Blogger Anne sagde ...

Jeg vil gerne være med på to lodder:) Strikkebøger kan man aldrig få for mange af;)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 08.05 , Blogger Lisbeth sagde ...

Jeg vil gerne være med, med 2 lodder. Den bog ser spændende ud :-)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 08.10 , Blogger Camilla sagde ...

Lækker give away, jeg er er med, 2 lodder til mig :)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 08.50 , Blogger Cæcilie sagde ...

Den bog ser rigtig fin ud, snupper 2 lodder tak ;) Håber du har det godt...?

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 09.10 , Anonymous Anonym sagde ...

Den må jeg eje. Jeg mangler bare sådan en fin bog til min trunte på 5.5 år. Jeg er med på tre lodder. Elsker din blog og hav det super her i sommervarmen. Jeg har meldt mig på så mange GIVEAWAY men aldrig vundet. Håber håber håber.... se min hvor der er en børnesag på højkant lavet i smølfestof

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 09.20 , Blogger Maiken sagde ...

To lodder, så jeg kan sætte min mor i sving.:-)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 09.22 , Blogger Arlianas sagde ...

Jeg vil gerne være med på 3 lodder

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 09.23 , Anonymous Anonym sagde ...

jeg er med på 2 lodder

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 09.52 , Blogger Margit sagde ...

skønt!
3 lodder til mig - (du er velkommen til at være med i min giveaway også)
go' sommerdag

vh
Margit fra Creatie Tail

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 10.05 , Blogger Vippas mor sagde ...

2 lodder til mig tak :)
Kh Rikke

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 10.44 , Blogger Anita sagde ...

Jeg er lige "faldet over" din blog. MUMS siger jeg bare! Jeg har læst den igennem fra ende til anden, og hvor er den altså bare inspirerende.
Strikketøjet har været på hylden et stykke tid - har ikke rigtigt haft lysten, men nogle gange mangler man bare inspiration, og det skal jeg da lige love for du har leveret, så nu har jeg lyst til at gå i gang igen. Frem med strikkebøgerne :-)
Jeg glæder mig meget til at følge din blog.
Jeg skynder mig også lige at smide 3 lodder i puljen, og håber at vinde lidt ekstra inspiration til min generhvervede strikkelyst.
Kh Anita

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 11.18 , Blogger Emilie Fauerskov sagde ...

Fede fødder, nystartet barsel og nu en giveaway! Jeg kan sige JA til det hele ;-) Må simpelthen have 3 lodder ...
Emilie

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 11.53 , Blogger Kathrine sagde ...

Årh hvor jeg kender alt for godt til det med at kroppen ikke rigtig vil mere men at der stadig er alt for mange uger til fødsel!
Ligemeget hvordan jeg vender mig finder jeg aldrig en stilling hvor der ikke er et eller andet der gør ondt....

Bogen ser rigtig fin ud og jeg krydser fngre for mine 2 lodder.

Hos mig har jeg også en strik give away i gang. Kig forbi:)

Glæder mig til at se hvad ugerne skal gå med til lillebror kommer:)

Kh

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 13.01 , Blogger Julie Søndergaard sagde ...

Jeg vil gerne væremed på to lodder :-)

Vil så gerne strikke noget mere..

KH

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 14.09 , Blogger Pia sagde ...

Jeg snupper 1 lod

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 15.25 , Blogger Gitte sagde ...

Det er da en god måde at fejre sommeren og barsel på. Jeg vil gerne deltage med to lodder.

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 17.13 , Blogger Napia sagde ...

3 lodder til mig tak! :D

VH Pia

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 18.02 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

To lodder til mig! Den kunne jeg godt bruge og den passer lige med størrelserne til min Sofie

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 19.35 , Blogger Citronmoster sagde ...

Wauuu... Super lækker bog. Jeg går all-in - 3 lodder til mig - tak :)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 19.50 , Blogger Lise sagde ...

To lodder til mig.

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 20.52 , Blogger Unknown sagde ...

I'm in med to lodder :-)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 21.33 , Blogger Sara Marie sagde ...

3 lodder tak! Glæder mig til at følge din blog, kan slet ikke forstå jeg ikke har fundet den før :-)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 21.51 , Blogger Minna sagde ...

Hej!
Jag är gärna med, 1 lott :)

Trevlig sommar!

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 10.15 , Anonymous Sidsel Sangild sagde ...

Den vil jeg da gerne vinde :-) (er allerede fast læser)

Mvh Sidsel

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 10.41 , Blogger ByKirsti sagde ...

sikke en lækker præmie, jeg er med på 3 lodder!

Kig forbi mine 2 giveaways

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 11.25 , Blogger Finurligheden sagde ...

Skøn præmie - jeg ønsker mig masser af strikkeopskrifter, så jeg kan blive lige så god som dig:-)

3 lodder til mig.

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 14.10 , Anonymous unikarina sagde ...

Lækker strikkeinspiration vil man ikke gå glip af, så jeg smider et lod i kurven og håber at jeg skal inspireres af de fine modeller i bogen

 
Klokken 6. juli 2012 kl. 20.01 , Blogger m sagde ...

Super fin præmie, jeg er straks med, med 1 lod:-)

 
Klokken 7. juli 2012 kl. 08.12 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Ej jeg vil så gerne til at strikke noget mere så det ligner en bog der godt kunne motivere! :D
Jeg smider fluks 3 store selvlysende lodder i puljen...

Kram

 
Klokken 7. juli 2012 kl. 12.16 , Blogger Jytte sagde ...

Jeg vil gerne deltage med to lodder :)

 
Klokken 7. juli 2012 kl. 13.18 , Blogger Dyveke sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Og hvis jeg vinder har jeg da tid nok til at øve mig, inden min venindes 8 måneder gamle datter bliver stor nok til at kunne passe tøjet ;)

mvh Dyveke (www.lornithorynque.dk)

 
Klokken 8. juli 2012 kl. 21.29 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Jeg eeeeelsker at strikke og min datter er lige i den målgruppe. Vil hellere end gerne deltage med fuldt hus, 3 lodder. Knus Heidi

 
Klokken 9. juli 2012 kl. 22.46 , Blogger Menneskebarnet sagde ...

To lodder til mig :)

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 11.51 , Blogger trinesoehest sagde ...

Haps! Blev der sagt :-)
3 lodder til mig :-)

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 11.53 , Blogger trinesoehest sagde ...

Haps! Blev der sagt :-)
3 lodder til mig :-)

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 11.53 , Blogger trinesoehest sagde ...

Haps! Blev der sagt :-)
3 lodder til mig :-)

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 19.07 , Blogger Rikke Eid sagde ...

Uhh den ser skøn ud, ville være fint til alt den kreatid jeg ser frem til at have i ferien:) 2 lodder:) rikke.eid@live.dk

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 21.13 , Blogger Mrs Schroeder sagde ...

2 lodder og drømmen om at have en pige - men så må det jo blive gaver jeg strikker (når jeg vinder :-)

 
Klokken 12. juli 2012 kl. 21.34 , Anonymous Anonym sagde ...

Den vil jeg gerne have fingrene i ;O)
Er med på to lodder.

 
Klokken 14. juli 2012 kl. 21.04 , Blogger Gitte sagde ...

Uh, den ser lækker ud, fine ting der skal prøves af. Deltager med 3 lod.

 
Klokken 15. juli 2012 kl. 12.21 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Jeg vil gerne have 2 lodder :)

 
Klokken 15. juli 2012 kl. 19.44 , Blogger Mai sagde ...

Dejlig bog! 2 lodder på mig :-)

Tak! Kh.

 
Klokken 17. juli 2012 kl. 10.24 , Blogger Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage, det ser ud til at være en skøn bog og jeg har en superdejlig niece.

Har skrevet mig for 2 lodder.

Glad hilsen
Tina

 
Klokken 17. juli 2012 kl. 19.25 , Blogger Kirsten - ChiliPigen sagde ...

Fin blog og rigtig fin giveaway! Bogen ser super lækker ud! Krydser fingre:) Deltager med 3 lodder

 
Klokken 18. juli 2012 kl. 13.05 , Blogger Unknown sagde ...

Det er da en af de fedeste bøger jeg har set længe, er med på 2 lodder, og håber virkelig at vinde!

 
Klokken 21. juli 2012 kl. 18.36 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Hvor skøn en bog, den vil jeg gerne være med på, med hele 3 lodder.

 
Klokken 22. juli 2012 kl. 17.04 , Blogger Majer sagde ...

Det ser ud til lige at være en bog for mig... og min datter ;-) Jeg er med på 2 lodder ;-)

 
Klokken 22. juli 2012 kl. 20.06 , Anonymous Laura sagde ...

Jeg har en 4 årig som ofte falder i drømmerier foran garnskabet, så den bog vil være lige noget for os. To lodder, tak.

 
Klokken 22. juli 2012 kl. 20.35 , Blogger Anita/Photomusen sagde ...

Sikke en lækker bog. Jeg deltager med 3 lodder.

 
Klokken 22. juli 2012 kl. 21.30 , Blogger moerkdamm sagde ...

Ja tak, et lod til mig! Sikke en fin bog og blog

 
Klokken 25. juli 2012 kl. 21.58 , Blogger Katrine/häklenfelt sagde ...

Ih, jeg er med på 2 lodder :)

 
Klokken 27. juli 2012 kl. 21.01 , Blogger Natalia Packert Andresen sagde ...

Jeg har 2 "treasured" piger i eget hjem og mange flere omkring mig, derfor forsøger jeg mig med 2 lodder og krydser mine strikkepinde på at jeg vinder...

 
Klokken 28. juli 2012 kl. 22.48 , Blogger Louise Hartmann sagde ...

Ihh, en fin give away!
Jeg vil i hvert fald gerne være med på 2 lodder - og håber at heldet er med mig :)

God sommer herfra :)

 
Klokken 31. juli 2012 kl. 12.46 , Blogger Emmy sagde ...

Denne bog kunne jeg godt tænke mig - så jeg meller mig med 2 lodder.

God sommer Emmy

 
Klokken 1. august 2012 kl. 13.51 , Blogger Ketty sagde ...

Deltager med et enkelt lille, men frygtelig glad, lod :-)

 
Klokken 1. august 2012 kl. 17.30 , Blogger Ditte Buus sagde ...

Jeg vil gerne være med med 3 lodder. Jeg er lige blevet fast læser, jeg har hermed skrevet en kommentar, og jeg har linket til din give away fra min blog :) jeg krydser fingre :)

 
Klokken 1. august 2012 kl. 20.01 , Blogger Kirsten Krat sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, den bog må meget gerne flytte hjem til mig.

 
Klokken 1. august 2012 kl. 20.37 , Blogger Stine sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder :)

 
Klokken 2. august 2012 kl. 18.54 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Jeg snupper 3 lodder her på falderebet ;-)

 
Klokken 2. august 2012 kl. 23.07 , Blogger Karin Grøn sagde ...

Spændende bog- den kunne jeg godt tænke mig at vinde- jeg deltager med 2 lodder, da jeg ikke kan finde ud af at linke på min blog.

 
Klokken 4. august 2012 kl. 15.04 , Blogger Innestemmen sagde ...

Trekker gjerne 3 lykkelodd :)

Har en Give away igang selv også, velkommen til å ta en titt :)

Mvh Siv

 
Klokken 4. august 2012 kl. 15.07 , Blogger Innestemmen sagde ...

Å, nei - der var jeg vel for sen... sukk ja ja.

 
Klokken 5. august 2012 kl. 11.15 , Blogger Marianne sagde ...

Så kom jeg lige for sent her - men sikke en SKØN bog!

 
Klokken 5. august 2012 kl. 20.48 , Blogger BD sagde ...

Med tre piger i huset ville jeg elske at strikke efter den bog, jeg vil krydse tæer og fingrer for at det bliver mig.

God dag til dig
Bella
www.sandsdal.blogspot.com

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start