<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Praktisk vs. lækkerhedsfaktor?

fredag den 24. august 2012

Praktisk vs. lækkerhedsfaktor?

Ok, nu skal der jo ikke gå totalt mor-blogger i den,
men det er nu altså forberedelser til løvebarnet,
som optager det meste af min tid.
(så bær over med mig lidt endnu)

Jeg leder stadig efter den perfekte pusletaske,
og det jeg må erkende er,
at jeg enten på gå på kompromis med det praktiske eller lækkerhedsfaktoren
(ØV)

Jeg er faldet over funktionaliteten i Deltababys Travel bag, hvor baby kan ligge indkapslet,
mens man skifter. Den kan også bruges som rejseseng, men det bliver nok ikke så aktuelt for os.
Jeg synes altså, at det er super smart, at man har en pusleplads klar,
uanset om du er på tur i parken, på café eller på besøg.
 Designet er dog ikke udpræget lækkert,
men måske den er mere unisex, end så mange andre?

*********

Storksaks lædertaske Fiona er bare for lækker!!
Musegrå læder med mange lommer og så kan den sagtens bruges efter barsel også.
Den er også temmelig dyr,
så den skal vel ses som en investering.
Jeg kan dog ikke lige se manden rende rundt med den,
når han til juni overtager junior og forhåbentlig skal på mange ture i det ganske land.

*****

Puha, det er altså lidt af en jungle...

Hvad ville du vælge? 

20 kommentarer:

Klokken 24. august 2012 kl. 09.28 , Blogger Louise sagde ...

Pudsigt - i går bestilte jeg Storksak'en hjem i sort :):) det er et must have, specielt fordi min sidste pusletaske var dum, så denne gang skal det bare spille.

Go' for it :)

 
Klokken 24. august 2012 kl. 09.46 , Blogger Lise C sagde ...

Det er begge lækre tasker!! Jeg tror jeg ville vælge storksakken. Deer går ikke ret lang tid, så er bebs for stor til at ligge i delta babyen. Så køb den anden. Den er rigtig fed og kan jo sagtens bruges som almindelig taske bagefter. Skidt pyt med om den passer til din mand. Man er RIGTIG mand, hvis man tør at gå med en fin pusletaske hi hi. Det plejer min at sige :D :D

 
Klokken 24. august 2012 kl. 10.14 , Blogger Ditte Buus sagde ...

Jeg er også mest til storksakken..
Alternativt kan du tjekke by stroom taskerne ud. De er også lækre og ikke så dyre. Har du husket at være med i petit podiums konkurrence om en storksak pusletaske?
Når din man skal gå på barsel kan han bare bruge en alm taske, hvis han ikke er vild med din ousletaske..
Har du set den pusletaske som Marc jacobs laver? Den er super lækker og er endda billigere end storksakken. Min svigerinde har den, og den havde jeg valgt hvis jeg havde kendt til den da jeg købte min pusletaske... Klart værd at overveje :)

 
Klokken 24. august 2012 kl. 10.37 , Blogger Mille sagde ...

Jeg er klart mest til lækkerhedsfaktor. Jeg har en Storksak Elizabeth i sort quiltet skind, som virkelig har løftet opgaven - både som pusletaske og nu hvor jeg bruger den dagligt som taske og passer perfekt til at have macbook'en med på farten.
Den har mange rum, både små og store, pusleunderlaget er super!

Nu er min Storksak 2 år gammel og ser stadig rigtig fin ud!

Kh

 
Klokken 24. august 2012 kl. 10.37 , Blogger JaKris sagde ...

Storsaken by miles.. Den er jo lækker, og bestemt brugbar i det lange løb.. Den ville jeg i hvert fald vælge :D

 
Klokken 24. august 2012 kl. 12.02 , Blogger Pia (mum22boys) sagde ...

Må indrømme at jeg valgte praktisk da jeg valgte vores hoppop med indbygget stol. Den har jeg været/er glad for...altså funkitonaliteten ;o)

 
Klokken 24. august 2012 kl. 13.30 , Blogger Louise sagde ...

Nu har jeg lige fået Storksakken ind af døren, og den er hver en øre værd :):) bare duften!!

 
Klokken 24. august 2012 kl. 13.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Lækkert Louise. Jeg misunder dig, men jeg synes altså¨, den er lidt dyr:/

 
Klokken 24. august 2012 kl. 13.48 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er helt rigtigt Lise. 80 cm liggemål er jo ikke længe, og så linger den altså lidt en vandretaske. Meeen lidt smart er det alligevel.

 
Klokken 24. august 2012 kl. 13.52 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har kigget på By Strooms tasker, men jeg synes de er i overkanten prismæssigt, når der er tale om kunstlæder. Jeg bliver nok en anelse fintfornnemlse-agtig, og så vil jeg hellere have ægte læder:)

Marc Jacobs kunne jeg ikke finde, de ser ud til at være udsolgt alle vegne?

 
Klokken 24. august 2012 kl. 13.52 , Blogger Cecilie sagde ...

Uhh, den er også lækker Mille.. Kommer lige med på listen.

 
Klokken 24. august 2012 kl. 13.52 , Blogger Cecilie sagde ...

Meget lækker!

 
Klokken 24. august 2012 kl. 14.10 , Blogger Cecilie sagde ...

Den kender jeg slet ikke - men vil da lige tjekke den ud:)

 
Klokken 24. august 2012 kl. 14.10 , Blogger Cecilie sagde ...

M I S U N D E L I G :)

 
Klokken 24. august 2012 kl. 14.12 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for alle jeres gode input... Jeg overvejer en mellemting, som er pusletasken i læder fra Smallstuff. Den er også ret lækker, og hvis kvaliteten ellers er iorden, er den et meget godt alternativ til Storksakken, synes jeg.

Uhh altså... tænke tænke tænke...

 
Klokken 26. august 2012 kl. 00.31 , Blogger Marianne sagde ...

Jeg skulle lige til at skrive det samme som Lise, men så læste jeg da heldigvis de andre kommentarer.

Den Storksak er super lækker!! Men den fra Smallstuff ser også fin ud!

Jeg er nu på baby nr. 2, og jeg bruger ikke pusletaske længere. Jeg har syet et pusleunderlag, der kan foldes, så det ikke fylder, og så har jeg en hjemmesyet taske a la toilettaske, hvor der kan være bleer, en stofble og vaskeklude i. Den kan nemt puttes i min lidt store håndtaske, og er nem at flytte over i en anden taske.
Nu prøver jeg ikke at tale dig fra at købe en pusletaske. Jeg mener bare, at hvis drømmetasken koster mere, end hvad du har lyst til at give, er der jo andre muligheder, så du ikke behøver give penge for noget, som du måske ikke er helt vild med. :)

Nu vil jeg overveje, om mon ikke min søn ønsker sig en Storksak af HELE familien i 1-års fødselsdagsgave. ;D

 
Klokken 26. august 2012 kl. 14.02 , Blogger Karen sagde ...

Jeg er nok ikke den rigtige til at anbefale en pusletaske, da jeg aldrig selv har haft en. Det er ikke fordi jeg ingen børn har, men jeg har altid brugt mine egne tasker til begge mine drenge. Jeg synes i den grad, at det har været helt perfekt, og så kan man jo også skifte taske efter hvad man har på. Jeg har bare haft en stofpose i tasken med et underlag, bleer, vaskeklude, sutter og skiftetøj. Men jeg er også den type, som ofte har ungerne med på armen, i vikler, bag på cyklen eller på en løbecykel i stedet for at skulle have dem i en klapvogn. Vi har stort set ikke brugt en klapvogn til vores andet barn. Så det kommer meget an på hvordan man er som person.

 
Klokken 26. august 2012 kl. 19.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for dit input Marianne:) Jeg gik også hurtigt bort fra pusletasken med min første, så jeg bare havde det fornødne i min egen taske.

Det kunne man jo fortsætte med, når man nu er vant til det, meeen den er nu lækker den Storksak (og den kan nemlig sagtens bruges efter baby, så det er jo såå meget mere end en pusletaske:)

 
Klokken 26. august 2012 kl. 19.51 , Blogger Cecilie sagde ...

Det gør det helt sikkert Karen, og jeg tror måske jeg er lidt påvirket af, at dette formentlig er sidste barn/barsel, og så vil jeg sørme have noget lækkert :D

Vi må se, om jeg lader mig overmande af fristelsen, eller om fornuften tager over;)

 
Klokken 26. august 2012 kl. 21.41 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Synes lige du skal se et af mine gamle indlæg: http://detbedstejegved.blogspot.dk/2011/11/madsbyparken-og-taskepladder.html

Jeg gik nemlig længe med nogle af de samme overvejelser, og endte op med en Storksak. Har ikke fortrudt en eneste gang – den er så vanvittig lækker. Og som én skriver, bare duften da den kom hjem, suk!

Ellers se den fra Scout, som jeg også linker til i indlægget – den er ret lækker i virkeligheden.

KH

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start