<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Weekend i billeder... og ord!

søndag den 21. oktober 2012

Weekend i billeder... og ord!

... Man glemmer, hvor hurtigt tiden flyver med et spædbarn i huset...
Jeg synes lige, at det har været weekend, og pludselig er det weekend igen.
Det er der sikkert en helt naturlig forklaring på, for hverdagen er stykket sammen som et puslespil, for at få det hele til at gå op i en højere enhed, så det er i weekenden, vi når at opleve, være sammen og nyde familielivet.

Jeg ville ønske, at jeg havde mere tid til at blogge, men hver gang jeg får sat mig ved computeren, er der et barn, som kalder. Jeg husker da idet mindste at tage billeder undervejs, så i dag bliver en lille billedserie;

*******

#1: Meget tiltrængt mor+datter tid. Virgil har været i bedring her i weekenden, så der har været plads til masser af propballade. Hun er vokset enormt den sidste uge, både fysisk og sprogligt, så nu skal vi både have ny garderobe og nye ører;)

#2: Det smukke smukke efterår på vores gåture. Hvor har vi været heldige med alt det lune vejr og knap så meget regn!

#3: Lørdagshygge vafler og søndagsmorgenmad. Vafler med kærnemælk og havregryn. Opskriften er fundet HER og halvdelen af melet er erstattet med havregryn - mums!

#4: Perleplade rammer med inspiration fra Camilla (Hunch). I rammen skal monteres gratis kunst - mere om det senere.

#5: Kastanjer samlet i dagplejen. Vi skulle have lavet kastanjedyr, men de nåede at tørre for meget.
Næste år... 

#6: Alma har lært at lave grimasser. Ikke kun række tunge, men også klemme ansigtet sammen i en "min-mor-og-far-siger-jeg-er-for-tyk-til-at-smile" agtig facon. Det er vanvittig morsomt!

#7: Ny sybog, til når tiden engang bliver til det. Fine enkle modeller og gode forklaringer. Jeg glæder mig til at shoppe lækkert stof og sy alle modellerne.
"Sy til piger 2-6 år" af Carole Favero - Klematis

#8: Mara sjal - nu med den store beslutning, om den næste farve skal være lys koral eller neongul - og om den efterfølgende skal være lakrids eller blomme... Jeg hælder mest til koral og lakrids!

#9: Søskendekærlighed ❤ Alma vil gerne sidder med Gil hele tiden. I morges stjal hun ammepuden og satte sig klar i sofaen.. "Almas tur med Gil"... Suk, lige som man troede, at man ikke kunne elske dem højere:)

*******

Ja, det var så vores weekend i billeder (og ord).
Nu vil jeg nyde, at begge unger rent faktisk sover samtidig, og manden er taget ud og løbe..

Har du nydt din weekend?

2 kommentarer:

Klokken 21. oktober 2012 kl. 13.46 , Blogger Camomilla sagde ...

Fantastisk :-)

 
Klokken 21. oktober 2012 kl. 18.29 , Blogger Anne sagde ...

Åhh hvor dejligt Cecilie :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start