<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Geek chic Crochet

mandag den 12. november 2012

Geek chic Crochet


Jeg køber næsten alle mine kreabøger på Amazon. Der er ofte gode deals, og hvis man nøjes med en bog i standen "Used - like new", er der mange penge at spare.
De er en dag eller to længere om at nå frem, men tilgengæld er fragten også som regel billigere end i Dk. Inspiration til bøgerne finder jeg i diverse magasiner og særligt på Knitpicks.com, hvor du både kan finde mange af de nyeste bøger, og se billeder af indholdet.

Jeg har alt for ofte endt med en bog, som så vildt spændende ud på forsiden, og så var det bare den eneste opskrift i bogen, jeg kunne lide. Nu tjekker jeg alle bøger hos Knitpicks.

Mit seneste køb hedder "Geek Chic Crochet", og den er absolut anbefalelsesværdig.
Der er mange spændende opskrifter i med forskellige teknikker, som taler til mange aldersgrupper.
Her er et par af de modeller, som jeg har sat på to-do listen:

Multistribet sweater i krydsede stangmasker

Kjole med lommer (fra forsiden)

Sweater i bubble mønster

Cardigan med hæklet krave
(min favorit)
Måske blev du også inspireret?

Hav en god dag
<3

10 kommentarer:

Klokken 12. november 2012 kl. 14.02 , Blogger Unknown sagde ...

Fantastisk sweater i boblemønster! Gad vide hvor meget garn, der skal bruges til sådan een?

God dag til dig også :)

 
Klokken 12. november 2012 kl. 15.09 , Blogger Gitte sagde ...

Tak for god inspiration, knitpicks.com må jeg bestemt kigge på. Jeg bliver også mest inspireret af udenlandske bøger, og jeg køber en del af dem på adlibris.dk, men har også handlet på amazon nogle gange og er blevet overrasket over den hurtige levering. Af de billeder du viser her, er jeg også mest vild med cardiganen med kraven, men blusen bed boblemønster er nu også fin.

Kh Gitte

 
Klokken 12. november 2012 kl. 16.29 , Blogger Klaartje Nel sagde ...

It looks really great! And I'm going to have a look at Knickpicks!

 
Klokken 12. november 2012 kl. 16.33 , Blogger Arlianas sagde ...

Den ligner noget jeg må have fingrene i :0)

 
Klokken 12. november 2012 kl. 17.56 , Blogger Mille sagde ...

Wow blusen i bobler er da rigtig fin!
Jeg bemærkede også lige at vi har samme garnpusher på trendsales Cecile;) vi har lige handlet på den samme annonce endda;)

Kh

 
Klokken 12. november 2012 kl. 19.14 , Blogger Vippas mor sagde ...

Cardigan'en er dælme fin!

 
Klokken 12. november 2012 kl. 19.22 , Blogger Ulla Reiche sagde ...

Det er jo lækre modeller du har tjekket ud. Jeg vil næsten, kun næstenkalde dem for mere klassikere end retro.
Spændende at se dine udgaver af modellerne.

Kh

Ulla

 
Klokken 12. november 2012 kl. 20.05 , Blogger Emilie sagde ...

Ja, det gjorde jeg da i allerhøjeste grad!
Tak for link til KnitPick. Den side skal jeg helt sikkert tjekke ud.
Og den bog der ser da rigtig fin ud.
Jeg er helt forgabt i kjolen med lommer og cardiganen med den hæklede krave.
Tak for tippet!

 
Klokken 12. november 2012 kl. 20.59 , Blogger Avi sagde ...

Ja, meget inspireret! Tilslutter mig memento vivere, er også helt vild med kjolen og cardiganen. Tak for deling og god hæklelyst :)

 
Klokken 14. november 2012 kl. 21.22 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Tak for linksene kunne være jeg også fik mod på at købe nogen strikkebøger engang skal ihvertfald lige se lidt nærmere på knitpiks siden

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start