<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Kun for mig!

søndag den 4. november 2012

Kun for mig!

Ja ja de sorte rander under øjnene fulgte desværre med!

Det er de små ting, som kan betyde en verden til forskel, når man er en familie med to små børn.

Små ting....
som 4 timer på egen hånd:

- ingen baby
- ingen tumling
- ingen mand (undskyld skat)
- og ingen dårlig samvittighed over manglende rengøring, oprydning osv.

En tur til frisøren og vindues-shopperi, frisk luft i lungerne og ikke mindst ro i ørerne.

Fantastisk!

Øko croissant og øko smoothie

... Og lækkert garn i yndlingsfarver til et nyt projekt til mig.

- Håber, du har nydt din weekend:)

6 kommentarer:

Klokken 4. november 2012 kl. 21.40 , Blogger Anne sagde ...

Dejligt for dig søde ven:)

 
Klokken 4. november 2012 kl. 22.09 , Blogger Libbie sagde ...

Dejligt indlæg Cecilie. Skønt at det ikke kun er mig der har bro for alene-tid!

 
Klokken 5. november 2012 kl. 07.31 , Blogger Lis sagde ...

Alenetid, er vist noget alle burde få, mindst en gang pr. måned. Din alenetid er bestemt brugt fornuftigt. Kunne jeg også nyde :D

Kh. Lis

 
Klokken 5. november 2012 kl. 09.54 , Anonymous Kahr Kreation sagde ...

Åh ja det er en nødvendighed - opfyldelse af ens egne behov uden impulser fra ens kære. Det er kræs for sjælen i en småbørnsfamilie! Jeg havde en time for mig selv - med en masse andre kvinder - i vinterbaderklubben i lørdags. Det gav energi til resten af weekenden :-)
God dag.
Kh Line

 
Klokken 6. november 2012 kl. 11.03 , Blogger Unknown sagde ...

I am so glad you got some time to yourself. I had years of small children with almost no time to myself, and I wonder how I got through it!

Take care of yourself! And what are you knitting?

 
Klokken 7. november 2012 kl. 21.19 , Blogger Brinja sagde ...

:-) lyder så velfortjent.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start