<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Den store fødselsdagsfest

søndag den 30. december 2012

Den store fødselsdagsfest


Hvadbiertaenker fylder 3 år her i december,
og det skal fejres på den helt store manér!

Jeg har samlet en god portion lækre sponsorgaver fra nogle af mine yndlingsmærker,
lige til at forkæle alle jer, som følger med her på bloggen.

Der er sket utrolig meget, siden jeg for 3 år siden forsigtigt startede op her i blogverdenen,
og fra at være et hemmeligt hobbyprojekt, er den nu vokset til at være min egen kreative legeplads.
Særligt 2012 har været et stort år for bloggen, hvor jeg er gået fra små 200 til ikke mindre end 600 + læsere. Det er helt og aldeles fantastisk, og jeg elsker, at I følger med.

2013 byder på mange spændende ting for hvadbiertaenker. 
Både på det personlige og det kreative plan, kommer der til at ske store ting,
og jeg glæder mig til at dele det hele med jer.

Nu håber jeg bare ikke, at I er blevet træt af gaver,
for jeg har mange lækre ting i ærmet;)

Første Give away er sponsoreret af en af mine yndlings netbutikker:


Kig ind på tirsdag, hvor det hele skydes i gang.

Andre gaver, du kan glæde dig til er sponsoreret af bl.a:
Kähler, Superstudio, Sofie Børsting, Would Wood, Sebra og andre spændende firmaer og kunstnere.
Fælles for dem alle er, at jeg har nøje udvalgt og kontaktet dem,
og heldigvis har de alle sagt ja.

Håber, du har lyst til at fejre bloggen sammen med mig.

13 kommentarer:

Klokken 30. december 2012 kl. 11.17 , Blogger Finurligefinesser sagde ...

STORT tillykke med det!!! Det er altså godt gået at du på kort tid har fået så mange læsere. Jeg er forholdsvis ny læser, men glæder mig meget til at følge dig fremover. Godt nytår.
Mange hilsener

Mette

 
Klokken 30. december 2012 kl. 11.20 , Blogger Birthe sagde ...

Skønt med så mange læsere , og stort tillykke med de 3 år .

 
Klokken 30. december 2012 kl. 13.27 , Blogger Vippas mor sagde ...

Tillykke med de 3 år! Glæder mig til konkurrencerne :)

 
Klokken 30. december 2012 kl. 13.43 , Blogger Anita sagde ...

Wauw, 3 år, tillykke. Jeg er forholdsvis ny i blogland, men elsker at følge med i din fine blog. Glæder mig til at se hvad 2013 byder på for dig. Godt nytår.

 
Klokken 30. december 2012 kl. 14.53 , Blogger Anita sagde ...

Først og fremmest stort tillykke. Det har været spændende at følge med, og det lyder til, at det bliver lige så spændende i 2013:)

 
Klokken 30. december 2012 kl. 15.22 , Blogger Citronmoster sagde ...

Træt af gaver? ? Det bliver jeg aldrig ;)
Tillykke med de 3 år Cecilie :)

 
Klokken 30. december 2012 kl. 16.28 , Blogger Joan sagde ...

Tillykke med de tre første år i denne spændende blogverden :-)

 
Klokken 30. december 2012 kl. 17.23 , Blogger Christina sagde ...

Neeej, det glæder jeg mig til. - og tillykke med de tre år :-)

 
Klokken 30. december 2012 kl. 19.04 , Blogger Barbara sagde ...

Stort tillykke herfra

 
Klokken 30. december 2012 kl. 21.20 , Blogger Albertemor sagde ...

Stort tillykke med blog fødselsdagen. Glæder mig til at se hvd du har i ærmet for 2013:-) Gaver - nej det bliver man da aldrig:-)

 
Klokken 30. december 2012 kl. 22.14 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Så absolut og tillykke med jubilæet :-)

 
Klokken 31. december 2012 kl. 10.40 , Anonymous Anonym sagde ...

Uha det lyder spændene med gaveregn ;O)
Tillykke med de tre år på bloggen, glæder mig til læse med igen i 2013
Godt nytår

 
Klokken 31. december 2012 kl. 11.09 , Blogger Nanna sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Glæder mig til at deltage i din gaveregn.
Jeg glæder mig til at følge med i 2013
Med ønsket om et godt nytår
/Superprinsessen

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start