<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jul på budget #5 porcelænsornamenter - diy!

fredag den 14. december 2012

Jul på budget #5 porcelænsornamenter - diy!


Her er endnu et projekt, som du kan lave med både små og store børn 
(eller bare dig selv, hvis du har en lille kunstner gemt i maven)

Porcelænsornamenter dekoreret med tusch, glimmer og en sløjfe
- enkelt og fint!

***

Du skal bruge:


* Ornamenter i uglaseret porcelæn (de der irriterende nogen, som bliver skrammet i løbet af ingen tid)
* Tuscher eller maling
* Glimmer
* Lim
* Fint bånd
* Evt pailetter, maskingtape, pompom'er

Sådan gør du:

* Tegn, mal, lim glimmer, perler, pailetter osv. på figurerne og hæng dem op i et fint bånd.

FÆRDIG!

Tips: Du kan finde uglaserede porcelænsornamenter i de fleste dagligvarebutikker her til jul. Snemændende på billedet er fra Fakta.

 
Samlet pris for en snemand:
kr: 10,00

God fornøjelse!
Det med småt:
Alle billeder og tekst tilhører mig, og må ikke gengives uden min skriftlige tilladelse.
Den angivede pris afspejler mine tillægsudgifter, og kan derfor ikke anses for prisen for de samlede omkostninger ved at lave projektet.
Hvis du benytter min diy, bliver jeg meget glad, hvis du linker tilbage til mig.

 

 






2 kommentarer:

Klokken 14. december 2012 kl. 13.24 , Blogger Mullerier sagde ...

Hvor er de bare søde! Er vild med din serie om julepynt på budget!

 
Klokken 14. december 2012 kl. 13.39 , Blogger Trillemus sagde ...

De er virkelig fine. Super god ide. Takker :-)

Kh Mette

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start