<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Bytte bytte købmand

fredag den 25. januar 2013

Bytte bytte købmand


Lige før jul aftalte jeg en skøn handel med Heidi.
Hun fik et eksemplar af Kreativ Mamma, og jeg fik lov at vælge en af hendes fantastisk fine dukker i bytte.

Ih, hvor har jeg glædet mig til at vise den frem, og glædet mig til at have den i hænderne,
og ikke mindst give den til prop, som kommer til at knus-elske den.

Jeg er så imponeret over Heidis omhyggelige detalje arbejde. 
ALT er så flot forarbejdet - ja, selv dukkes stribede strømper er tilpasset, så striberne matcher for og bag.
Det er tydeligt, at det ikke kun er et tidskrævende arbejde, men også et,
hun ligger hjertet i.



Heidi havde også sendt ekstra tøj med til dukken - prøver på nyt tøj,
er det ikke bare fint??
Jeg er VILD med buksedragterne, Heidi, de er så skønne...
Og prop... Ja hun greb straks til tylsskørtet og den matchende bluse,
som det kan ses på det øverste billede.


Indpakningen var altså også super fin, men den røg så hurtigt af,
at jeg ikke nåede at få taget et billede.
(Vi kunne jo ikke vente med at lukke op)
- men det søde gavemærke, skal I da lige se.

TUSINDE TAK
for en god byttehandel, søde Heidi.

Jeg ved, at Heidi sælger sine dukker i SMUKSAK, men hvis du ikke lige bor i nærheden,
er jeg sikker på, at der kan ordnes en bestilling over mail også.

14 kommentarer:

Klokken 25. januar 2013 kl. 08.39 , Blogger Finurligefinesser sagde ...

Den er SÅ!! Fin og tøjet, jamen altså :-) det er skønt med byttehandler!! Jeg har ønsket mig den fine bog men har endnu ikke fået den, mon den kan købes i DK nu?

 
Klokken 25. januar 2013 kl. 09.03 , Blogger Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jamen, altså hvor er det bare helt fantastisk fint. Jeg får helt lyst til selv og sidde og klæde dukken på i alt det fine og super smarte tøj.
Hun er dygtig, hende Heidi:)

 
Klokken 25. januar 2013 kl. 09.25 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Velbekomme, søde Cecilie. Det var meget sødt sagt. hvor ser hun fræk ud i tylskørtet og toppen:-) Knus Heidi

 
Klokken 25. januar 2013 kl. 09.40 , Blogger Christina sagde ...

Den er så flot, der er lagt sjæl i den dukke. Tøjet er også virkelig sødt :-) Skøn byttehandel.

 
Klokken 25. januar 2013 kl. 09.44 , Blogger Citronmoster sagde ...

Hvor er den kær. Skønt med gode byttehandler :)

 
Klokken 25. januar 2013 kl. 20.14 , Blogger Mille sagde ...

Den er godt nok fin! Sejt med gode byttehandler!

 
Klokken 26. januar 2013 kl. 22.43 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Sikke en fin byttehandel kær dukke

 
Klokken 27. januar 2013 kl. 17.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Den kan desværre ikke købes i Danmark, men jeg er ved at undersøge mulighederne for bestilling. Jeg vender tilbage på bloggen, så snart jeg har flere informationer:)

 
Klokken 27. januar 2013 kl. 17.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Meget dygtig! Jeg har også siddet og skiftet tøj på dukken, og jeg var endda helt alene hjemme. Det må man gerne, selvom man er et sted i 30-erne:)

 
Klokken 27. januar 2013 kl. 17.21 , Blogger Cecilie sagde ...

Hun er så fin, og indtil videre må hun ikke have andet på... Fiiin kjole siger prop, og sådan er det:)
(Godt jeg kan skifte lidt rundt, mens hun er i dagpleje)
Knus

 
Klokken 27. januar 2013 kl. 17.21 , Blogger Cecilie sagde ...

Den skønneste - jeg er så glad for, at Heidi var med på en bytter:)

 
Klokken 27. januar 2013 kl. 17.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Den er så fin:)

 
Klokken 27. januar 2013 kl. 17.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja det er dejligt! Hurra for blogland!

 
Klokken 27. januar 2013 kl. 17.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Og den er endnu finere i virkeligheden:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start