<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Og nu til noget helt andet...

fredag den 22. februar 2013

Og nu til noget helt andet...

Vindueskarm dive-jump

Nu er det vist tid til et indlæg om andet end give aways og flyttesalg,
for der sker faktisk andet her i det lille hjem...

Om præcis en uge har vi fået nøglerne til vores nye hjem.

YAY

Jeg glæder mig helt ubeskriveligt meget til både have, hus,
og ikke mindst til at skulle indrette på ny,
og udfordre mit kreative gen, så vi kan få plads til alles interesser.

Det er en kontant proces, sådan en flytning.
Vi får nøglen d. 01 og d. 04 skal vi være ude af den gamle:

- tre dage til at flytte alt
- tre dage til at få malet den gamle lejlighed færdig
- tre dage til komplet rengøring, pudse vinduer og skure altan...
- og ja, så skal der jo også ske noget i den nye!

Vi har heldigvis god hjælp til det hele, og vi er godt igang med at male rum i den gamle lejlighed.
Faktisk har vi flyttet alle mand ind i stuen,
så den nu huser både soveværelse, børneværelse og fjernsynskrog.

En ganske hyggelig 1-værelses, hvis du spørger mig:)
(og som det ses på billedet, har prop en fest over, at vores seng står i stuen)

Mon ikke den 3'er vil føles som et helt slot, nu vi har boet 3 uger på knap 20 m2??

***

Jeg er startet på studiet igen, og første eksamensopgave er netop afleveret idag.
Det er rart at komme i gang igen, nok mest fordi jeg snart kan se en ende på det,
og jeg glæder mig til at starte i et arbejdsliv med flere udfordringer, end pædagogstudiet kan byde på.
Jeg klager ikke, for jeg har trods alt formået at få to børn under studietiden,
som begge har krævet behandlingsforløb, og den frihed,
som studiet her har givet mig, finder man nok ikke på mange andre uddannelser.
Jeg håber dog for fremtidens generation af pædagoger,
at der bliver strammet op på både faglighed, undervisningstid og ikke mindst undervisere,
så der kan komme mere faglig stolthed til faget.

 ***

Til slut vil jeg lige sige en kæmpe TAK for opbakningen til mit flyttesalg!
Jeg er helt overvældet over, hvor stærkt det gik -
særligt garnet, som var væk i løbet af bare få timer...

Fantastisk fantastisk fantastisk

Jeg håber, at I bliver glade for jeres pakker, 
som kommer afsted imorgen.

Pengene fra salget skal gå til lækre sager i vores nye hjem,
dem viser jeg et smugkig af imorgen.

Hav en dejlig weekend
 
 
 

1 kommentarer:

Klokken 24. februar 2013 kl. 12.54 , Blogger Fototosse sagde ...

Fantastisk hoppe-billede. Sødt.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start