<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: zig ZAG zig

torsdag den 10. marts 2011

zig ZAG zig




På en gråvejrs dag, hvor man godt kunne bruge noget solskin helt ind i sjælen, er det en lise med lidt tid for sig selv. Jeg klipper, syer og applikerer, mens jeg glæder mig til min lille familie kommer hjem om et par timer.

Den nye kørepose er ved at være færdig. Den bliver superfin med nye stjernequiltninger og et fint motiv. Jeg kan afsløre, at det er noget med noget lavt og firbenet:)

Overgangsjakke efter endnu et HeidiandFinn mønster. Jeg har droppet sløjfen til fordel for trykknapper, for selvom den er ganske bedårende, får den ikke lov at være bundet mange minutter, når den er iført en fingerfærdig prop!

Little Mari Lil og stof fra Netto skal blive til en bluse til mig. Jeg er spændt på, hvor langt jeg kan komme uden Lines kyndige vejledning, og ellers må den strande til jeg kan få assistance næste torsdag.

HappY sewing!
xXx

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Klokken 10. marts 2011 kl. 18.41 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Orv det ser flot ud med de skønne applikationer.
Stof fra Netto??? kan man også få det? Det er flot ud! Det er rart at give sig i kast med projekter og vide, at man kan få hjælp, hvis man ikke lige kan hitte ud af det. Kh. Linda

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start