<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: GO VEST

mandag den 2. maj 2011

GO VEST









Jeg har lavet veste i denne weekend. Til mig selv, til gaver og til bestillinger... Øverste veste er lavet til August og hans søster, og det ses tydeligt, at mor er glad for farver:)

Fine er de blevet... De indbyder da bare til leg!

Brun vest med hvide blomster i retro genbrugsstof har Alma givet til Vigga igår, da mødregruppen holdt fællesfejring af alle vores snart 1 årige krudtugler. Det var bare så hyggeligt med balloner, kage, boller og husbonds.

Der røg også lige en til Alma i farten... i labre lilla og grønne farver. De er bare så skønne sammen, at jeg tror, at jeg skal sy en jakke til mig selv i selvsamme prints.

Vi bliver så fine!?!

Etiketter: , , , , ,

2 kommentarer:

Klokken 2. maj 2011 kl. 13.54 , Blogger Kirkesjov sagde ...

He - der er vist andre end mig, der er gået vest-amok i weekenden :-) Vildt fede! Dem med det lille ærme - hvad er det for et mønster?

Kh. Mette (Som skal på posthuset i dag og hente pakke)

 
Klokken 2. maj 2011 kl. 14.16 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Ja I bliver da mega fine!! Hvor er det nogle dejlige veste :-) Tillykke med krudtuglen :-) Kh. LInda

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start