<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Liberty stof salg!!

lørdag den 3. september 2011

Liberty stof salg!!

Jeg rydder ud i gemmerne og holder derfor 'lagersalg' her på bloggen. Jeg kommer igennem både stog, garn og bog lageret, så kig endelig med:)


Liberty stof i metersalg. Pris pr meter: 110 kr.


Send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com, hvis du er interesseret.


Først til mølle!



1) Lauren i pink/rosa - 2 meter


2) Capel i rosa - 1,5 meter


3) Richard Cooper - 2,5 meter




4) Babyfløjl Martina pink - 2,5 meter





5) Prendergast grå - 2 meter => 1 METER TILBAGE



6) Chantrell brun - 1,9 lang x 1 m bred (150 kr)




7) Poplin Glenjade sort - 1,8 meter



8) SOLGT


9) SOLGT


10) Leo Scarlet multi - 2 meter



11) Thorpe - 2,5 meter





12) SOLGT




13) Martina blå - 1,7 meter



...Stykker under 2 meter sælges kun hele...




Hav en skøn dag!

Etiketter:

11 kommentarer:

Klokken 3. september 2011 kl. 18.48 , Blogger Malene sagde ...

Ærgerligt du kun sælger hele stykker. Der var et par af dem jeg godt kunne bruge mindre stykker af:)

 
Klokken 3. september 2011 kl. 19.18 , Blogger Lisa sagde ...

Hej..¨
Har lige sendt dig en mail.
//Lisa

 
Klokken 3. september 2011 kl. 19.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har lige skrevet til dig Lisa:)

 
Klokken 3. september 2011 kl. 19.35 , Blogger Cecilie sagde ...

Malene: Hvilke stykker er du interesseret i?

 
Klokken 4. september 2011 kl. 21.36 , Blogger Malene sagde ...

Det var nr. 3 og 12 jeg var interesseret i, men 12 er solgt og du vil ikke sælge et mindre stykke af nr. 3 vel?

 
Klokken 5. september 2011 kl. 09.35 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej igen.
Nr 3 kan du sagtens købe et mindre stykke af:)
Send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com med hvor meget, du ønsker.

Kh Cecilie

 
Klokken 25. september 2011 kl. 20.02 , Blogger Moster Pips sagde ...

Hej Cecilie
Kan jeg købe dit Liberty stof med svampe nr.6?
Kan jeg måske komme forbi efter det?
Hilsen Pia

 
Klokken 25. september 2011 kl. 20.44 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Pia
Jeg har desværre solgt stykket her, men jeg kan lige tjekke gemmerne efter, om der skulle være et stykke mere. Hvad skal du minumum bruge?

Send mig lige en mail på hvadbiertaenker@gmail.com. så kan vi lige aftale nærmere.

Kh Cecilie

 
Klokken 27. september 2011 kl. 21.18 , Blogger Moster Pips sagde ...

ÆV surt, sender dig lige en mail :)

 
Klokken 5. januar 2012 kl. 10.28 , Blogger Emma sagde ...

åh skønne stoffer. skriv endelighvis du engang sælger pakker med små stykker eller lignende

 
Klokken 24. september 2012 kl. 15.56 , Blogger Charlotte sagde ...

Hej

Jeg har ledt præcis din nr. 7 poplin glenjade. Har du stadig 1.8 meter til salg?
Mvh

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start