<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Bente Geil

fredag den 9. september 2011

Bente Geil

Jeg ææælsker Geilsk!

Jeg tør godt at sige det, for skulle jeg have et forhold til garn, ville Geilsk uld/bomulds blanding være min udkårne.

Det er bare helt tilpas blødt, helt tilpas lunt og så alle se smukke melerede farver...

Uuuhmmm!


Bente Geil er sponsor på vores hæklekurser, og hun har gavmildt sendt en skøn farvesymfoni af det lækre garn, som jeg ved, at alle vores kursister kommer til at elske lige så meget:)


Bente Geil er en dygtig designer og udover at hun laver lækkert garn, laver hun også de flotteste strikkemodeller, som helt unikke og skønne.

Min personlige favorit er Topstykket, som jeg især brugte flittigt, mens jeg var gravid.



Hvis du vil se, hvad jeg har kreeret af hendes skønne garn, kan du klikke på Gnomerne

blade til vesten, Ester, babyvesten og rød pigevest. Ja, der tegner sig vist et billede her...

Ovenover et sneak peak på de lækre sager, som venter vores kursisters goodiebag

Kan du mærke, hvor det kribler i fingrene??


Der er endnu få pladser på modul 2, som løber fra d. 15/11

Se mere her - og skynd dig at sikre dig en plads!

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Klokken 9. september 2011 kl. 08.34 , Blogger Trinekjr sagde ...

Cecilie...jeg vil også....kom til jylland....
Kram

 
Klokken 9. september 2011 kl. 08.36 , Blogger Cecilie sagde ...

Ihh altså... Kan du nøjedes med mig? Så kommer jeg gerne:)
Kram igen!

 
Klokken 10. september 2011 kl. 23.58 , Blogger EnHeberg sagde ...

Nøøj for den! Jeg er så enig - Geilsk bomuld/uld er noget af det lækreste garn i kongeriget :) De er så heldige, de kursister!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start