<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Mammut i forklædning

søndag den 29. januar 2012

Mammut i forklædning


Vi har købt Mammut skamler til Props nye værelse.
Formen er skøn, men den elektriske tekno hvide plastik pynter ikke på det eller fine møbel til 39 kr.

Jeg kunne godt have tænkt mig, at modellen også fandtes i en lækker træsort; eg eller teak, men i mellemtiden må man pynte hvor pyntes kan.

Betrækket er hæklet af 7 african flower hexagons og lidt freestyling rundt om. Betrækket er ikke syet fast, men holdes på plads af et par rækker med indtagninger. Det kan lige akkurat sniges af og på, så det kan vaskes i maskinen efter behov.

Den anden skammel får betræk med denne teknik,
glæder mig til at vise den frem.

Rigtig god søndag

6 kommentarer:

Klokken 29. januar 2012 kl. 15.17 , Blogger Cille - TheFunkyFox sagde ...

Hvor er den fantastisk fin.. Jeg har selv en skammel jeg har tænkt på at hækle et betræk til og nu har jeg jo lidt inspiration!

 
Klokken 29. januar 2012 kl. 17.51 , Anonymous Anonym sagde ...

Super fin pimpet ;O)
Og ja hvis de laver den i teaktræ skal jeg helt sikkert have én ;O)

 
Klokken 29. januar 2012 kl. 17.54 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Hvor er den fin! Meget mere lækker end originalen. :-)

 
Klokken 29. januar 2012 kl. 21.02 , Blogger Mutti Spagutti sagde ...

Den er rigtig flot! God idé med med blomstermønster i midten :-)

Http://mutti-spagutti.blogspot.com

 
Klokken 31. januar 2012 kl. 08.26 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Cecilie, hvor er den blevet flot! Det er da helt vildt hvad du kan..... Gid jeg kunne, så skulle jeg nemlig afsted igen til IKEA og købe nye stole :-)

Knus fra Sanne

 
Klokken 31. januar 2012 kl. 12.31 , Blogger Lykke sagde ...

hvor er det bare en FED skammel nu da du har været i gang! Sejt at kunne freestyle - DET gad jeg godt at kunne :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start