<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En lille kjole

lørdag den 4. februar 2012

En lille kjole

Denne lille kjole er slet ikke ny.
Faktisk er det props julekjole, som blev lavet med lynets hast, da den oprindelige desværre glippede. Jeg har slet ikke fået vist den frem, for kameraet kan ikke lide farven, så billederne blev noget uskarpe.

Kjolen er inspireret af Krutters dansekjole, som jeg er ret så pjattet med.
Den er sådan lidt alfeagtig, og så er den bare så yndig på.

Det bliver ikke den sidste af slagsen herfra!

***************

Tiden herhjemme er fløjet afsted med praktikstart.
Puh, det er hårdt at gå fra 8 til 30 timer om ugen,
der er jo næsten ingen tid til at være kreativ i.
Godt, det 'snart' er påske:)

Etiketter:

9 kommentarer:

Klokken 4. februar 2012 kl. 20.48 , Blogger Anne sagde ...

Åhh hvor er den fin. Og sikke fedt nyt design!!!
Glæder mig til vi ses igen over mere kaffe og snak!! Snart, tak :)

KH

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 21.19 , Blogger LeizyB sagde ...

Hvor er den bare helt fantastisk sød!

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 21.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Jaaa, det glæder jeg mig også til! :) Og tak. Jeg ser da pludselig, at du også har fået nyt design... Også lækkert!!
Måske er det forårstrang, der giver lyst til nyt!?!
Kh

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 21.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:)

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 21.26 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Jeg har da ikke set finere kjole i lang tid- fantastisk form med bunden. Knus

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 22.19 , Blogger Anne sagde ...

Hov, her ser helt anderledes ud! Det er fint! Og det er kjolen godt nok også:) Heldige prop!

 
Klokken 4. februar 2012 kl. 23.24 , Blogger Citronmoster sagde ...

Hvor er den bare sin :)

 
Klokken 5. februar 2012 kl. 08.22 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Den er virkelig sød. Jeg faldt også lige med det samme for den alfeagtige facon. Smuk

 
Klokken 28. oktober 2012 kl. 19.55 , Blogger Tina sagde ...

Hej
Er det et hjemmelavet eller købemønster
mvh Tina

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start