<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: sommerbluse

fredag den 6. april 2012

sommerbluse

Resultatet af skærtorsdagens sytid;

En let lille sommerbluse
med raglan, bindebånd og små puffede ærmer.

Den er virkelig blevet fin, og jeg har allerede klippet op til to mere,
som jeg håber at nå, inden turen går hjemad i aften.

Mønsteret er fra "Sy og strik børnetøj 0-3 år"
af Ulla Welinder. Det hedder sommerkjole med flæse.

7 kommentarer:

Klokken 6. april 2012 kl. 08.23 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Ja den er da virkelig blevet yndig. Sikke mange fine ting du får syet for tiden. Dine bloomers er også blevet skønne.
Kh viola

 
Klokken 6. april 2012 kl. 09.29 , Blogger Kira Trust sagde ...

Hvor er den skøn og enkel! Tak for tip til mønster, det må jeg have fat i :-)

 
Klokken 6. april 2012 kl. 09.41 , Blogger Citronmoster sagde ...

Hvor er den altså bare sød. Din datter bliver det mest velklædte barn i hele Nordsjælland med alt det du får fra hånden :)

 
Klokken 6. april 2012 kl. 15.25 , Blogger GullKorn Design by Rebekka Widerøe - norskdesignede barneklær 0-6 år sagde ...

Så fin!! Kjempeflott blogg! La meg til som følger:D

 
Klokken 7. april 2012 kl. 15.20 , Blogger Gitte sagde ...

Hvor er den fin, tror også jeg vil bruge det mønster til min datter. Synes bogen er supergod og har brugt den meget til min søn.

 
Klokken 8. april 2012 kl. 07.05 , Blogger Finurligheden sagde ...

Super fint syet! Har reserveret bogen på biblioteket, for den vil jeg også gerne lære at sy.

 
Klokken 12. april 2012 kl. 17.24 , Blogger Pernille sagde ...

Rigtig fin bluse! :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start