<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Midt i gemmerne

søndag den 24. juni 2012

Midt i gemmerne




Midt i oprydningsrodet, finder jeg sager, som jeg helt har glemt, at jeg har lavet.
For eksempel disse blebukser med Liberty sløjfe,
som er strikket engang før Prop blev født

Jeg kan slet ikke huske, hvor opskriften stammer fra, eller hvilken størrelse, de skal forestille at være.
Aldrig kommet i brug...
 Før nu...

De passer nemlig helt perfekt som et par strikkede shorts med strømper under og en fin bluse.

Flere skønne fund følger...






Hav en dejlig søndag

10 kommentarer:

Klokken 24. juni 2012 kl. 13.47 , Blogger Citronmoster sagde ...

Perlestrikket herligheder :)

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 14.07 , Blogger Willemoes sagde ...

Åh, hvor er de altså yndige! Gid du kunne huske hvor opskriften var fra for de må da pynte på en pige på 20 måneder...;)

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 15.36 , Blogger Vippas mor sagde ...

Så yndige!

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 17.02 , Blogger Christina Ravn sagde ...

De er super søde, og ligner rigtig meget dem som jeg har strikket her: http://smuttii.blogspot.dk/2012/02/strikkede-blebukser.html

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 17.57 , Blogger Cecilie sagde ...

Der er bare noget over perlestrik:)

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 17.58 , Blogger Cecilie sagde ...

Måske Christina kan huske det? Det ser ud til at være samme model!

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 18.00 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak, det var også stor gensynsglæde herfra:)

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 18.01 , Blogger Cecilie sagde ...

Hvor er opskriften fra Christina, kan du huske det? Dine er også meget fine!

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 19.24 , Blogger Willemoes sagde ...

Nu har jeg også spurgt hende ;) Ellers må jeg bare finde noget lignende fra Drops. Bruger du libertysløjfen som pynt eller går den hele vejen rundt i løbegangen?

 
Klokken 24. juni 2012 kl. 20.12 , Blogger Emilie Hare sagde ...

Hvor er de bare ultra søde, hvem der dog bare kunne strikke den slags :)
Har lige fundet din blog og sikke da nogle dejlige ting du laver :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start