<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Efterårsgarderobe

onsdag den 19. september 2012

Efterårsgarderobe

Jeg har syet en overgangsvest til prop.
Tanken er, at den skal lune over en sweater her i det omskiftelige vejr,
som man i den grad må sige, det er.

Her har det både regnet, solet og blæst inden for et par timer,
så mon ikke, vi skal få god brug af den.

Mønsteret til modellen er købt HER (klik klik)
Jeg har klippet den i størrelse 3 år, quiltet den på skrå i begge retninger og kantet med bånd, istedet for at vendesy den.
Jeg har også syet knapper i i stedet for bindebånd.
En rigtig god basismodel,
som er nem at tilpasse!

Måske har du allerede set, hvor inspirationen kommer fra?
- ellers kan du klikke HER (klik klik)

Quiltningen tager jo en smule af størrelsen, så jeg håber, at den passer.
(krydser virkelig fingre, for prop har ikke prøvet den endnu!)

Den passer bare helt perfekt med god plads til en trøje under
- virkelig god pasform!
Barnet stak dog i et hyl, da jeg gav hende den på,
så billeder af 'husmodellen' må vente til en anden dag.

Foret er lækkert svampeprint fra Liberty.
Det er et stykke, som jeg har haft liggende lææænge,
så jeg kan desværre ikke huske navnet...
Måske fås det stadig på Ebay.

- Og så et lille tip:
Yderstoffet er lavet af et par herrebukser i italiensk uld, fundet i genbrugsen til 20 kr.
Kvaliteten er helt fantastisk, og der kan snildt blive en vest str. 3-4 år ud af et par bukser i størrelse ekstra stor.

*****

Nu vil jeg nyde min middagslur med håb om,
at det er i dag, at lillebror melder sin ankomst:)

Hav en dejlig dag

8 kommentarer:

Klokken 19. september 2012 kl. 12.35 , Blogger ditts sagde ...

Ih, en rigtig fin vest :-) Flot stof og virkelig flot lavet.

 
Klokken 19. september 2012 kl. 12.47 , Blogger Kamomilla Vanilla sagde ...

Den er vel nok fin :)

 
Klokken 19. september 2012 kl. 13.12 , Blogger Lines sagde ...

Hold nu op den er da mega flot!!!
Sikke en syevne at have.
- og fed fed ide med genbrug!

 
Klokken 19. september 2012 kl. 13.23 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Den er fin, bliver lige inspireret til at sy veste til pigerne - har endda både isoli og noget fint mintgrønt quiltet foer liggende, så det burde da kunne gøres i et snuptag... hmmm tænke tænke tænke :-)

 
Klokken 19. september 2012 kl. 14.07 , Blogger Arlianas sagde ...

Hvor er svampestoffet FEDT!!!

Du er så misundelsesværdigt dygtig ;0)

 
Klokken 19. september 2012 kl. 16.04 , Blogger Dorthe sagde ...

Hvor er den altså bare super sej. God ide med et par gamle bukser. Den skriver jeg mig lige bag øret.

 
Klokken 19. september 2012 kl. 17.39 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du er en skrapsak, Cecilie. Super sød model.
Se nu at få gang i den fødsel ;0)
Held og lykke.
Kh. Lene.

 
Klokken 19. september 2012 kl. 22.54 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Hvor er den bare vildt lækker! Flot arbejde!

KH

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start