<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Hot eller not?

onsdag den 14. november 2012

Hot eller not?


Trøjen på billedet her lå i min indbakke i morges.
Min første tanke var: den er fin.... eller er den?

Hvad siger du?
Er der for meget 90'er over den?

Jeg ser den for mig i en sart rosa med tone-i-tone kontrast mellem stjerne og bluse.
I en lækker blød uld eller alpaca...
Mon ikke det kunne fungere?

Opskriften kan hentes ganske gratis på crochetme.com, hvor du også finder inspiration mange andre spændende projekter... hvis man altså kan se ud over det regnbuefarvede acrylgarn, som amerikanere af en eller anden grund er så begejstrede for.
Tilmelder du dig nyhedsbrevet, får du link til gratis ebøger, som bl.a. denne her:

Jakken er helt bedårende!
...og denne her:

God inspirations jagt:)

2 kommentarer:

Klokken 14. november 2012 kl. 19.12 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Den er for 90'er til mig, jeg ville sagtens strikke den, men i andet garn... uld og striber ;-)

 
Klokken 15. november 2012 kl. 13.04 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Lige sådan en trøje får mig til at tænke for meget på gammeldags mormor strik men måske i andre farver den bliver mere mig

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start