<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: I sidste øjeblik...

torsdag den 7. februar 2013

I sidste øjeblik...


Jeg lover altid mig selv at være i god tid.
God tid, så jeg kan nusse om detaljerne, og så hver en søm ligger snorlige.

Lover altid, og alligevel sidder jeg altid i sidste øjeblik for at nå det sidste..
Kender du det?

NU er jeg færdig, og kjole og hætte hænger nystrøget og venter spændt på,
om prop nu er lige så begejstret som mor.

Hun bliver fantastisk lækker!
Faktisk kan jeg slet ikke vente med at se min lille mus som en lille mus,
og lur mig om jeg ikke er en kende stolt af min formåen,
selv efter mange måneders fravær fra maskinen.

Hætten er en sidste øjebliks løsning, men den er blevet meget bedre end noget andet,
jeg har haft i tankerne.
Inspirationen fandt jeg, da jeg googlede lidt rundt og faldt over denne lille lækre mus.
Er hun ikke skøn!?

Der kommer flere billeder - med indhold, dem slipper I ikke for,
men først et lille aftenlysbillede af det færdige ensemble:


Hvad skal jeres unger være til fastelavn?

18 kommentarer:

Klokken 7. februar 2013 kl. 23.00 , Blogger Fru Kongen sagde ...

Den er simpelthen blevet så fin den dragt. Hun bliver da en lille fantastisk mus :-)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 23.01 , Blogger Mille sagde ...

Så fint Cecilie! Glæder mig til at se pics in action;)

Min ældste påstod, at hun ville være en løve og jeg har derfor købt en masse gult og karryfarvet stof, men så i weekenden sagde bedsteveninden, at hun skulle være en prinsesse, så lige siden da har hun sagt, at hun ikke er særlig løveagtig og derfor hellere må være en prinsesse;)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 23.02 , Blogger Unknown sagde ...

Haha.. jeg har lige skrevet på min blog om jeg mon er den eneste der først er færdig her sent aftenen før..

Sikke en dejlig lille mus du får!!

Mine skal være Yoda (Starwars) og Merida (Brave). Det sidste har jeg vidst længe og har syet prøver siden jul. Det første blev bestemt for bare 11 dage siden.. jeg har haft lidt travlt de sidste aftener.

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 23.46 , Blogger gugge/Katrine sagde ...

Sikke en fin hue! Hun bliver en skøn mus.
Min datter skal være prinsesse - dog først på mandag. Og kostumet er også næsten færdigt ;-)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 06.06 , Blogger Simone sagde ...

Nøj hvor er den fin :) Glæder mig til at se når hun hopper i den :)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 06.21 , Blogger Anita sagde ...

Hvor er den altså skøn! Totalt berettiget stolthed!

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 06.41 , Blogger Ylvalishule sagde ...

Ja, hun bliver bestemt en lækker mus!
Her har den stået på syning af Sherlock Holmes og en Bardakringer - det var drenges ønsker i år. Dragterne er færdige, og er brugt flittigt hen over den seneste uge, hvor de har deltaget i forskellige fastelavnsarrangementer.
Men den lille mus du har lavet. bliver da slet ikke til at stå for.

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 07.50 , Blogger Nørkle Tøserne sagde ...

Wauw... Det er et vildt flot kostume. Mine børn skal være/har været Ferb fra Disneys Phineus og Ferb og så lige en hello kitty. Du kan se dem begge på bloggen :-)
Håber Prop bliver lige så glad for sit kostume som mine børn er for deres.
Mvh Rikke

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.25 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er hun... og heldigvis faldt det i god jord
(ja man kan jo aldrig vide med små selvstændige pigebørn)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.26 , Blogger Cecilie sagde ...

Ha ha ha ha, det er da ret sjovt. Forhåbentlig nåede du ikke at sy det op, så det kan bruges til noget andet. Vi rammer helt sikkert også prinsessefeberen til næste år.

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.27 , Blogger Cecilie sagde ...

Åh, dejligt med en kindred spirit. Jeg kunne læse, at Lis (Karlssons kludeskab) også sad med nålen i tøjet sent igår. Så føler jeg mig ikke så utjekket mere:)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.29 , Blogger Cecilie sagde ...

Åh den er også fint! Er det peter plys stof?

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Done! Hun er så lækker :)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.31 , Blogger Cecilie sagde ...

Stoltheden blev større til morgen, da hun hoppede i tøjet, hvinede: ALMA MUS!!

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.33 , Blogger Cecilie sagde ...

Sikke nogle fine kostumer. Det er nogle seje drenge, du kan sende afsted:)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 08.35 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg er SÅ imponeret over dit Ferb kostume Rikke. Det er bare så sejt!
Og fedt at se noget helt andet, end de 'klassiske' udklædninger:)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 15.05 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg syede hægter i Meridas bælte mens resten af familien spiste morgenmad..
Der er jo ingen grund til at være færdig i al for god tid ;-)
Du kan se resultatet på min blog..

 
Klokken 9. februar 2013 kl. 11.11 , Blogger ea-o sagde ...

Det er blevet så fint :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start