<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vandret

tirsdag den 26. marts 2013

Vandret

Morgenen starter i lavt gear herhjemme.
Efter en vågen nat med begge børn, har kvalme og svimmelhed indtaget min krop.
Jeg er krøbet tilbage i seng med film og hækletøj. Hænderne fejler heldigvis ikke noget.

Det er vist en lille reminder om, at der kun er gået to uger siden operationen,
og at der stadig er et stykke vej til normalitet.
Jeg skal virkelig huske mig selv på stadig at holde mig i ro i takt med, at kræfterne vender tilbage. Det er ikke altid nemt!

Tænk hvis man hverken strikkede eller hæklede, hvad skulle man så bruge alle de mange vandrette timer til?

Nyd dagen :)

7 kommentarer:

Klokken 26. marts 2013 kl. 09.19 , Blogger Arlianas sagde ...

Gys - ja... hvad bruger folk der ikke laver håndarbejde deres tid på?

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 09.27 , Blogger Lillefisens mor sagde ...

Hvor er det en fin kurv - men er det ikke et helvede at skifte farve hele tiden?

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 10.45 , Blogger Cecilie sagde ...

Det må være forfærdelig kedeligt;O)

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 10.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er nu ikke så slemt. Man tager den anden farve med rundt, så den er også pæn på begge sider. Der kommer mere info på bloggen en af dagene:)

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 10.52 , Blogger Citronmoster sagde ...

Ja, jeg ved ikke hvad min tid skulle gå med hvis ikke det var håndarbejde eller bøger. Fint hækleri du har gang i.
Pas på dig selv :)

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 14.16 , Blogger Janni F /Jannis Hjørne sagde ...

Pas nu på dig selv så du kommer ordentlig ovenpå. Det ser rigtig fint ud det du har gang i. Jeg har selv kun hæklet siden sidste sommer, og jeh undrer mig faktisk også over hvad jeg har brugt min tid på før, for jeg får godt nok brugt meget tid på hæklerierne nu.
Mvh. Janni
(Jannishjoerne.blogspot.dk)

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 16.29 , Blogger Simone sagde ...

Den er virkelig flot denne kurv du har fået lavet, mens du desværre ligger på langs. Jeg håber du hurtigt bliver frisk.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start