<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Godt begyndt....

fredag den 5. april 2013

Godt begyndt....




... Og halvt færdigt!

Billedvæggen tager form efter mange forsøgopstillinger på gulvet,
Og nu hænger de første billeder endelig på plads.
Jeg er svært tilfreds - måske endda så meget, at der ikke skal tilføjes meget mere?

Resten af hjemmet begynder også at ligne noget, som er værd at vise frem,
vi føler os allerede mere hjemme her, end vi nåede at gøre i betonklodsen.

I weekenden vil jeg få taget lidt billeder af vores lille hybel,
Nu er kameraet nemlig også dukket frem fra kasserne.
(ja nu må I lige nøjes med et sløret iPad knips)

Hav en dejlig weekend!

19 kommentarer:

Klokken 5. april 2013 kl. 22.44 , Blogger Fototosse sagde ...

Hvor er det fint! Rigtig fine billeder, og flot sat sammen. Jeg ville nok tilføje endnu mere, men jeg er også en sucker for meget store billedvægge!

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.00 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Det er et stort projekt at flytte, men også rigtig dejligt. Knus Heidi

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.13 , Blogger Majbrit sagde ...

Det ser vildt flot ud :)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.14 , Blogger Majbrit sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.14 , Blogger Majbrit sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.19 , Blogger Majbrit sagde ...

Undskyld, kom lige til at spamme din væg med den samme besked 3 gange, har forsøgt at slette dem, men det lykkes ikke helt :/

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg kan nu heller ikke forestille mig, at jeg nogensinde bliver færdig:)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg elsker at flytte, for så får man ryddet op i alting, og ikke mindst har man en undskyldning for at få lidt nyt.
Nu skal vi dog forhåbentlig ikke videre de næste par år:)
Kram

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.33 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er helt iorden Majbrit:)
Jeg tager det som 4 gange "Det ser vildt flot ud :)" ;o)
Hav en dejlig weekend!

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.36 , Blogger Majbrit sagde ...

Nå ja, selvfølgelig, 4 gange ros kan vi da alle bruge ;)
God weekend til dig også ;)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 08.41 , Blogger LeizyB sagde ...

Det ser virkelig lækkert ud, synes også der er en god balance som det er nu - glæder mig til at se flere billeder!

 
Klokken 6. april 2013 kl. 10.07 , Blogger Unknown sagde ...

Ser godt ud den billedvæg. Fortsat god weekend

 
Klokken 6. april 2013 kl. 11.11 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja det synes jeg også. Jeg kan godt lide, at det er lidt asymmetrisk.
God weekend:)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 11.12 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:) Og dejlig weekend til dig.

 
Klokken 6. april 2013 kl. 16.40 , Blogger Fru Kongen sagde ...

Det ser rigtig fint ud og er en dejlig inspiration til mig, der snart skal i gang med samme diciplin.

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.41 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Det ser rigtig fint og hyggeligt ud... så lige forleden dag at Boligsious har en guide til at kreere en billedvæg - det kan jo være der er et par fif at hente til næste gang :-)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.52 , Blogger Cecilie sagde ...

Det glæder jeg mig til at se... Det er alt besværet værd, når fornemmelsen i maven er rigtig:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.53 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for tippet, det vil jeg kigge nærmere på. Det er ikke nogen nem diciplin, synes jeg:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start