<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Happy B-DAY

lørdag den 19. marts 2011

Happy B-DAY





Weekenden står på fejring af min og søsters fødselsdage med både den ene og den anden familie, og jeg glæder mig. Idag skal vi have overdådig lagkage med chokoladeskum, peanutbutter, friske jordbær, creme og bananer i 4 lags sukkerfri symfoni. Grove boller og masser af hygge.

Opskrifter er hentet fra Amos fødselsdagsbagebog og hjertet

Hav en fantastisk weekend!


3 kommentarer:

Klokken 20. marts 2011 kl. 09.42 , Blogger Anne sagde ...

Jamen altså tillykke med fødselsdagen :) Den lagkage ser bare lækker ud!!!

Kh og god søndag

 
Klokken 20. marts 2011 kl. 21.27 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Mums og stort tillykke :-)

 
Klokken 21. marts 2011 kl. 16.40 , Blogger Gitte sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, kagen ser simpelthen lækker ud. Jeg har lige opdaget din blog og meldt mig som fast læser, det er nogle rigtig fine ting du laver.
Kh Gitte

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start