<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Hæklede babyjakker

tirsdag den 15. marts 2011

Hæklede babyjakker







Jeg fik desværre ikke taget et ordentligt billede af den babycardigan, jeg sendte afsted igår, men jeg kan vise et par andre af samme model.
Det er bare en helt fantastisk fin jakke/cardigan, som kan hækles i alle slags garn og pyntes på alle mulige og umulige måder...

Opskriften kan jeg desværre ikke tage æren for, men du kan finde den og en masse andre fine projekter i bogen "Simple crochet for cherished babies". Opskrifterne går fra 0-1 år, men de er nemme at gange op i størrelse. Jeg har lavet cardiganen her i str. 4 år uden problemer. Den koster pt 4 pund på Amazon!

Prop skal naturligvis have et par stykker til foråret. Jeg tænker græsgrøn og sart rosa...

(Billeder er taget med Iphone i ringe lys, men mon ikke man fornemmer de fine detaljer alligevel!?)

4 kommentarer:

Klokken 15. marts 2011 kl. 21.20 , Blogger Anne sagde ...

Meget fint :) Tak for kigget.

Kh

 
Klokken 16. marts 2011 kl. 08.41 , Blogger `Hekla` sagde ...

Så flotte jakker. Morsomt med heklet jekker. Siden det dominerer mere strikkede jakker enn heklet:-)
Ha en super dag.

 
Klokken 16. marts 2011 kl. 09.52 , Blogger Maja sagde ...

utroligt flotte jakker, fin detalje med motiv på ryggen.

maja

 
Klokken 16. marts 2011 kl. 21.34 , Blogger Cecilie sagde ...

Velbekomme Anne, tak fordi du kiggede:)

Hekla: Nej der er ikke mange hæklede at fine. Ikke mange fine ihvertfald. Denne model er jeg dog helt solgt i!
Dejlig dag til dig også:)

Maja: Tak for det. Jeg er også meget glad for resultatet!

Kh. Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start