<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: HAPPY TIRSDAG

tirsdag den 22. marts 2011

HAPPY TIRSDAG




Vi har familie uge, og det betyder pause i alle kreasyslerne... Altså næsten pause, for imorgen står dagen på syning fra morgen til aften med disse to dejlige damer. Det bliver fantastisk med en hel dag for mig og mine interesser. Nu skal jeg bare beslutte, om jeg skal sy denne eller denne!?

Buksedragten øverst er syet efter dette mønster fra Minikrea.

Orv, glemte jeg at skrive, at idag virkelig er en Happy tirsdag!? Jeg har nemlig hentet min sprithamrende nye, sprøde Pfaff Select 4.0. Glæææder mig til at sy på den!



4 kommentarer:

Klokken 22. marts 2011 kl. 09.25 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Uff det lyder skønt. En HEL dag?? Slet ikke misundelig. Håber at det bliver en fantastisk dag :-)

Kh. Mette

P.S. Du kunne vel ikke lokkes til at bytte din torsdag for min onsdag i næste uge? :-)

 
Klokken 22. marts 2011 kl. 15.00 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Ih det lyder skønt! Jeg vidste ikke man kunne gå til syning en hel dag (hverdag).
Det er svært med de to modeller. Den anden model kan jeg ikke se så tydeligt. Den quiltede jakke har jeg set mange gange, og lækker - det er den altså!
Flot dragt du har lavet :-)
Familie uge...det lyder da også mægtig hyggeligt! Jeg tror, at I er rigtig gode til at hygge om hinanden i din familie :-)
Kh. Linda

 
Klokken 22. marts 2011 kl. 15.44 , Blogger Cecilie sagde ...

- Mette. Det er så skønt. Ses vi imorgen aften?
Jeg kan desværre ikke bytte i næste uge, beklager!

- Linda: Det kan man desværre ikke, men Line har startet et barselshold om tirsdagen. Det gad jeg godt have været der, mens jeg var på barsel.

Vi elsker at hygge hjemme hos os - og nu skal de sidste 2 uger af mandens barsel nydes, inden det hele for alvor skal gå op i en højere enhed og tiden bliver knap... Skønt!

God dag i to...

Kh. Cecilie

 
Klokken 24. marts 2011 kl. 07.59 , Blogger Kabakü sagde ...

En HEL dag ved symaskinen... hvor heldig har man lov at være, og så i godt selvskab!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start