<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Sommerhus klar...

torsdag den 19. maj 2011

Sommerhus klar...







I Enkel Vest fra Pickles. Størrelse 1 år er gratis, og det er jo helt perfekt, når man har en snart 1-årig frækkert at proppe i (bemærk venligst den udadgående tunge)

JEG er klar til 4 timers køretur med opskrift, garn og tykke pinde...

Vi ses derovre siger jeg bare!

Rigtig god hvededagsferie:)

Etiketter: , , , ,

5 kommentarer:

Klokken 19. maj 2011 kl. 10.56 , Blogger Anne sagde ...

Yeah rigtig god tur. Ser bare helt perfekt ud. Og endnu et picklesprodukt fra dig. Vil så gerne lære at strikke bedre SNAREST!!! :)

KH

 
Klokken 20. maj 2011 kl. 22.00 , Blogger Cecilie sagde ...

Der er ingen vej udenom Anne!! vi fatter pindende, når vi nu skal igang med alt det der spændende planlægning, gør vi!
Kram

 
Klokken 26. juni 2011 kl. 09.44 , Blogger Line sagde ...

Åh, hvem der bare kunne strikke. Jeg ville sådan ønske, at jeg havde en mor, der kunne lære mig det, men ak, hun har heller aldrig gjort i den slags.. Kan man lære sig selv det?

 
Klokken 26. juni 2011 kl. 20.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Selvfølgelig kan du det!!
Jeg startede ud med at kunne strikke en ret maske, og efter erhvervelse af diverse strikkebøger, nøje billedgranskning og øvelse på øvelse, kan jeg nu strikke hvad som helst.

Mit næste projekt er at lære at strikke med flere farver på samme række... Man bliver vist aldrig færdig med at lære:)

Send mig endelig en mail, hvis du vil have tips til gode bøger!

Kh Cecilie

 
Klokken 2. juli 2011 kl. 14.20 , Blogger Line sagde ...

Hej Cecilie
Hvis du har et tip til en rigtig god begynder bog, må du endelig sige til. Også til hækling, som jeg heller ikke har det mindste begreb om.. Det er faktisk mærkværdigt, at jeg ikke har lært selv det grundlæggende i folkeskolen. Er det mon helt gået af mode og erstattet af fancy symaskiner..
Kh Line

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start