<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En stjerne er født

onsdag den 21. september 2011

En stjerne er født


...vi har ganske rigtig leget med Krøyer kugler...
og JA!
det er et værre roderi!

Jeg har brugt Fru Melgaards fine DIY, og hold op, hvor var det nemt!
Kun en time tog det...
...og så lige 2 efterfølgende med at fange kugler i diverse afkroge

JEEEZ!

Hvad billedet ikke afslører er, at stoffet altså ikke magtede props og min vilde leg
en søm skred, og så stak kuglerne af

Prøv at forestille jer prop, når nu sutten så sådan her ud!

Imorgen bliver den lappet og får stærkere betræk
det sarte blomstrede må vige pladsen for kraftig strib

Det bliver nu også fint

...og så blev jeg lidt klogere...

Etiketter: , , ,

7 kommentarer:

Klokken 21. september 2011 kl. 20.00 , Blogger Julie sagde ...

Åhh det er noget forfærdelig noget at få ud der hvor det ikke skal være ;0) Men så fik i tiden til at gå med det ;0)

 
Klokken 21. september 2011 kl. 20.07 , Blogger Cecilie sagde ...

Du kan tro, vi fik OG stadig får tiden til at gå med det... De små bastarter er så elektriske, at de sidder OVERALT!

God aften:))

 
Klokken 21. september 2011 kl. 20.09 , Blogger Anne sagde ...

Ja, altså må nok tilstå at jeg ville have tænkt på måske at lave en pude i foer i noget stærkt (evt grimt) og så puttet det inden i de pæne stof. For ved gud det er noget sødt, blomstret du har fundet der :)

Kh Anne

 
Klokken 21. september 2011 kl. 20.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg tænkte Anne... eller ikke tænkte er nok nærmere ordet.

Det var det første, min mand sagde, og så sagde jeg narj narj, der sker ikke noget...

...Karma is a bitch :) hæ hæ

PS det blomstrede er fra Netto - så fint!

 
Klokken 21. september 2011 kl. 20.17 , Blogger KGaardsted sagde ...

Hvor er den skøn :) Har selv lavet en i miniformat engang, som en prøve til når jeg skal lave den store ;)

 
Klokken 21. september 2011 kl. 21.43 , Blogger EnHeberg sagde ...

Den er rigtig flot!
Jeg lavede engang frøer med børnene i håndarbejde. Der var også kugler overalt. I håret og sågar på væggene og i loftet!

 
Klokken 23. september 2011 kl. 19.38 , Blogger Unknown sagde ...

Ifølge en klog fysik-lærer jeg arbejder sammen med kan man af-elektrifisere krøyer kugler ved at gnide posen med en kulstav inden man lukker op for herlighederne. Jeg har dog ikke afprøvet det endnu.. jeg får stadig nervøse trækninger ved tanken om sidst jeg havde det skidt inden for dørene (to store sækkepuder - kugler everywhere).

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start