<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: All I want for Christmas...

torsdag den 15. december 2011

All I want for Christmas...


... er et etui til alle mine hæklenåle...
- med plads til både clover, addi og de gamle metalsvende.

De flyder, fylder og forsvinder, og så kan jeg bare aldrig finde den der no. 3,5.

Ihh altså!!

Det er jo den jeg mangler lige nu.

Så kære julemand, kan du ikke lige sætte lillemor til symaskinen,
så jeg kan få orden i sagerne?

Så lover jeg at være sød hele næste år!

4 kommentarer:

Klokken 15. december 2011 kl. 11.29 , Blogger Lines sagde ...

Hvis du har en god kontakt til dem der oppe nord på vi du så ikke spørge om nissemor kan lave 2???

 
Klokken 15. december 2011 kl. 13.12 , Blogger Annchen sagde ...

Eller finde et mønster/et billede af et lækkert etui, så jeg kan lure hvordan de skal syes...;)Mine hæklenåle fryser nemlig også om fødderne - og er altid væk.. Sjvt nok især den der 3,5'er..:)
Håber du får hvad du ønsker..
KH Anne

 
Klokken 15. december 2011 kl. 20.38 , Blogger Cecilie sagde ...

Line: det er en aftale. Den der kommer først, reserverer lige to!

Annchen: Jeg tænker ikke, at det kan være så svært, men tiden... Tiden er bare ikke til at nørkle med den slags. Jeg har set så mange fine med plads til nåle og det hele.

Jeg krydser både fingre, ben og hæklenåle for, at mit ønske når frem i tide:)

 
Klokken 16. december 2011 kl. 06.41 , Blogger Unknown sagde ...

hvis det glipper så har jeg et lille tip!
marmeladeglas, der er tømt og vasket af, sådanne bliver mine hæklenåle opbevaret pt.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start